امام جمعه اهل سنت هامون گفت: اقدامات سپاه پاسداران و بسیج در سیستان و بلوچستان ستودنی و قابل ستایش است
کد خبر: ۸۹۵۱۰۵۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲
مولوی عبدالله حسن زهی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زابل اظهار داشت: بسیجیان با اخلاص کامل و مثال زدنی خود در جهت رفع مشکلات مردم سیستان و بلوچستان گام برداشته اند به طوری که اگر بسیج و اقدامات آن نبود سیر مهاجرت از منطقه همچنان بالا بود.

وی افزود: سپاه پاسداران در راستای اقتصاد مقاومتی گام‌های ارزنده‌ای برداشته به طوری که با پرداخت انواع تسهیلات اقتصاد مقاومتی و حمایت از کارآفرینان شمار زیادی از افرادی که با مشکل بیکاری مواجه بودند را به اشتغال واداشته و تولیدات را در منطقه در حال که خشکسالی است افزایش داده است.

مولوی حسن زهی خاطرنشان کرد: طرح‌های محرومیت زدایی سپاه در منطقه بسیار ارزشمند بوده چرا که با این طرح‌ها مشکلات شمار زیادی از مردم منطقه رفع شده که در این راستا می‌توان به نصب دستگاه‌های آب تصفیه کن در روستا‌های منطقه اشاره کرد.

امام جمعه اهل سنت هامون بیان داشت: سپاه پاسداران با برپایی بیمارستان‌های صحرایی توانسته بسیاری از بیمارانی که توانایی پرداخت هزینه‌های درمان را نداشته مداوا کنند چرا که بیمارستان‌های صحرایی برپا شده تمامی تخصص‌های مورد نیاز را با خود به همراه داشته است.

مولوی حسن زهی اظهار داشت: همان گونه که امام خمینی (ره) فرمودند که بسیج لشکر مخلص خداست می‌توان این جمله ارزشمند را در رفتار بسیجیانی که با اردو‌های جهادی به خدمت رسانی به مردم منطقه پرداخته اند مشاهده کرد.

وی در پایان اذعان داشت: تمامی مردم منطقه اعم از شیعه و سنی قدردان تلاش‌های سبز پوشان بی ادعای ایران اسلامی هستند چرا که وجود آنان مایه امنیت منطقه است و ترس را در دل دشمنان ایران و انقلاب ایجاد می‌کند.
ارسال نظرات