به مناسبت هفته مقدس بسیج سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در حاشیه سفر به شهرستان رودان با خانواده شهیدان مراد سالاری و شهید ابرهیم سالاری در بخش های رودخانه و جغین دیدار کرد.
کد خبر: ۸۹۵۱۰۷۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، همزمان با آغاز هفته بسیج سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان که برای افتتاح چندین پروژه عمرانی به شهرستان رودان سفر کرده بود در حاشیه این سفر با خانواده معظم شهید مراد سالاری در بخش رودخانه و شهید ابراهیم سالاری در بخش جغین رودان دیدار کرد.

سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در دیدار با خانواده معظم این دو شهید دوران دفاع مقدس گفت:عالم در علم خود، و مکتشف در اکتشاف خود، مربی و معلم اخلاق در تعلیمات خود مدیون و مرهون شهدا هستند و شهدا در کار خود مدیون کسی نیستند زیرا شهدا  بودند که این  محیط  آرام وآزاد را به دیگران دادند تا بتوانند نبوغ خود را ظاهر کنند. شهدا شمع محفل بشریتند، سوختند و محفل بشریت را روشن کردند.

وی افزود :اگر جانفشانی و ایثار این عزیزان در دوران ۸ ساله جنگ تحمیلی نبود ما این امنیت  پایدار را نداشته و همه ما از صبر و شکیبایی شما خانواده عزیز و معظم شهداء که عزیزی را از دست دادید ولی صبر چون زینب کبری(س) داشتید و آن را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کردید سپاسگزاریم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هزمگان در پایان خاطر نشان کرد: با امید به اینکه ما بتوانیم در عرصه های مختلف پاسدار واقعی ارزشها و اهداف نظام مقدس اسلامی بوده و با عمل به دستورات و احکام الهی و منویات بزرگ  مقام معظم رهبری و راه شهداء را به خوبی ادامه دهیم.

ارسال نظرات