فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: بیش از 155 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در رده های مختلف این ناحیه در پایگاه ها، حوزه ها و در سطح شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۵۱۰۹۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره)، شجره طیبه ای را تشکیل دادند که امروز در همه عرصه ها آماده دفاع از ارزش های انقلاب و نظام بوده و هست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب، اظهار کرد: بسیج در هر زمان و مکانی حافظ انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی است و با هرگونه ای تهدید درعرصه های مختلف دفاع می کند.

وی افزود: روحیه و تفکر بسیجی نجات بخش است و اگر در هر عرصه ای روحیه و تفکر بسیجی حاکم شود در ان عرصه توفیق حاصل می شود و هفته بسیج نیز فرصت مناسبی برای ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی است.

مولودی در ادامه به برنامه های هفته بسیج در میاندوآب اشاره و با بیان اینکه ستادهای گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان تشکیل شده است، تصریح کرد: امسال بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته، بیش از155 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در رده های مختلف این ناحیه در پایگاه ها، حوزه ها و در سطح شهرستان برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به تجمع15 هزار نفری بسیجیان در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به‌ فرمان حضرت امام خمینی (ره) اشاره و اظهار کرد: این مراسم باشکوه با حضور اقشار مختلف بسیجیان در پنج نقطه در سطح شهرستان در شهرهای چهاربرج، باروق و میاندوآب و با هدف حفظ انسجام بسیجیان و ایجاد امید در دل دوستداران نظام و یاس و ناامیدی در دشمنان برگزار می شود.

مولودی افزود: برگزاری یادواره های شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی، نشست های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی، دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و افتتاح پایگاه های بسیج از جمله دیگر برنامه هایی است که در این هفته در میاندوآب برگزار می شود.

وی هم چنین افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی، پایگاه های بسیج و پروژه های محرومیت زدایی را از جمله برنامه هایی عنوان کرد که به مناسبت هفته بسیج در میاندوآب اجرا می شود.

ارسال نظرات