امام جمعه میاندوآب گفت: بسیج شجره طیبه ای است که سرباز مخلص خدا، حافظ نظام و انقلاب بوده و در همه عرصه ها تلاش و کوشش می کند.
کد خبر: ۸۹۵۱۰۹۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده، امروز در دیدار فرمانده، مسئول نمایندگی ولی فقیه و کارکنان و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به مناسبت هفته بسیج با تبریک فرارسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج شجره طیبه ای است که از امام خمینی(ره) به یادگار مانده  و حافظ نظام و انقلاب است.

امام جمعه میاندوآب افزود: بسیج سرباز مخلص خداست که در همه عرصه ها تلاش و کوشش کرده و زحمت می کشند.

وی با بیان اینکه بسیج رمزماندگاری انقلاب اسلامی است، گفت: حرکات فرهنگی که بسیج انجام می دهد، ضامن بقا و دوام انقلاب است و باید با هم افزایی و تلاش و کوشش آنها را به پیش برد.

حسن زاده با اشاره به برگزاری همایش سراسری بسیجیان، تصریح کرد: حضور پرشور بسیج و بسیجیان در صحنه علی رغم تبلیغات شوم دشمنان و همه مشکلات شخصی که احتمالا داشته باشند، سبب یاس و ناامیدی دشمنان می شود.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه بسیج و بسیجیان باید در همه صحنه ها و عرصه ها حضور داشته باشند، اظهار کرد: باید از ظرفیت هایی که وجود دارد استفاده و با رنگ و بوی مذهبی دادن به کارها و برنامه ها، کارها را پیش برد.

وی گفت: سپاه و بسیج همیشه به موقع فکر کرده و حرکت و مبارزه کرده است و بحمدالله به هدف خود دست یافته است.

حسن زاده با اشاره به اینکه کار دشمن نفاق و اختلاف افکنی است، افزود: دشمن به دنبال رواج بی حجابی و بدحجابی و تفرقه افکنی است و برای این کار نیز برنامه ریزی کرده و تلاش می کند.

هم چنین در این دیدار سرهنگ پاسدار جواد مولودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در سخنانی به ارائه گزارشی از برنامه هایی که در هفته بسیج در میاندوآب برگزار می شود، پرداخت.

ارسال نظرات