خبرهای داغ:
جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج، با حضور معاون فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات در میاندوآب برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۱۱۰۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این جلسه که ظهر امروز در فرمانداری میاندوآب برگزار شد، معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب در سخنانی با تاکید بر حضور مسئولان در برنامه های هفته بسیج، اظهار کرد: ادارات باید برنامه ریزی مناسبی برای این هفته داشته باشند.

احمد علی اسدپور گفت: ادارات به فضاسازی فرهنگی به این مناسبت توجه داشته و در برنامه ها نیز حضور گسترده ای داشته باشند.

هم چنین در این جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز با تاکید بر اینکه باید روحیه و تفکر بسیجی در جامعه حاکم شود، اظهار کرد: روحیه و تفکر بسیجی نجات بخش است و هفته بسیج نیز فرصت مناسبی برای ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی است.

سرهنگ پاسدار جواد مولودی به برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در میاندوآب اشاره کرد و گفت: امسال بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته، بیش از155 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: مهم ترین برنامه این هفته، تجمع15 هزار نفری بسیجیان در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به‌ فرمان حضرت امام خمینی (ره) است که با حضور اقشار مختلف بسیجیان در پنج نقطه در سطح شهرستان در شهرهای چهاربرج، باروق و میاندوآب و با هدف حفظ انسجام بسیجیان و ایجاد امید در دل دوستداران نظام و یاس و ناامیدی در دشمنان برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: برگزاری یادواره های شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی، نشست های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی، دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی، پایگاه های بسیج و پروژه های محرومیت زدایی از جمله دیگر برنامه هایی است که در این هفته در میاندوآب برگزار می شود.

ارسال نظرات