کارگاه آموزشی HSE به همت سازمان بسیج کارگری سپاه بیت المقدس در محور‌های حوادث ناشی از کار، بهداشت روانی و آموزش اطفاء حریق در نیروگاه برق سنندج برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۵۱۱۲۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حبیب الله کاوسی وحید مسئول بسیج کارگری استان کردستان در ابتدای کارگاه آموزشی HSE که در نیروگاه سیکل ترکیبی برق سنندج برگزار شد ضمن تبریک آغاز هفته مبارک بسیج در جمع کارگران بسیجی اظهار داشت: بسیج نهادی اجتماعی با ابعاد متعدد است که صرفا در جهت اهداف نظامی نیست که فقط در زمان جنگ و برای دفاع باشد بلکه سازمانی در جهت پاسخگویی به نیاز‌های اساسی و حیاتی جامعه اسلامی و‌اجزای دیگر نظام می‌باشد.

وی افزود: روحیه وتفکر بسیجی باید در میان نسل جوان تعمیق وگسترش داده شود که تنها سلاح مبارزه با استکبار در جهان همین تفکر بسیجی و روحیه جهادی و شهادت طلبی می‌باشد روحیه‌ای که موجب شده ما در مقابل قدرت طلبان و زورگویان منطقه‌ای و جهانی ایستادگی کنیم و‌همه آن‌ها را به شکست بکشانیم.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان کردستان خاطرنشان کرد: باید روحیه و تفکر بسیجی دربین جامعه کارگری وکارفرمایی که در سنگر اقتصادی فعالیت می‌کنند تقویت و‌ترویج بیشتری پیدا کند.
 
گفتنی است کارگاه آموزشی HSE به همت سازمان بسیج کارگری سپاه بیت المقدس در محور‌های حوادث ناشی از کار، بهداشت روانی و آموزش اطفاء حریق در نیروگاه برق سنندج در هفته مبارک بسیج برگزار گردید.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات