یادواره شهدای محله‌رودباری بندرلنگه در دومین‌روز از هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در این بندر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۱۱۳۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛در دومین‌روز از هفته بسیج یادواره شهدای محله رودباری بندرلنگه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین حسن فقیهی‌فر امام جمعه موقت، محمدصدیق بهجت امام جمعه اهل سنت شهرستان بندرلنگه، سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، سردار علی عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه و خلیل محامدی معاون فرماندار و جمعی از مسؤولان این شهرستان در فرهنگسرای گوهر این شهرستان برگزار شد.

 

سردار رضا ترابی در این یادواره اظهار کرد: بسیج در قالب  کشور ایران نیست بلکه مختص تمام کشورهای اسلامی همچون عراق و سوریه است.

 

وی افزود: ما برای قرار گرفتن در مسیر بندگی و آموختن منش و راه و روش درست زندگی باید با شهدا عده و پیمان ببندیم و پاسداشت خون آنان باشیم.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با توجه به اهمیت فرمان تشکیل بسیج مستضعفین از سوی امام راحل(ره)، عنوان کرد: هر بسیجی و هر کسی که در کشور اسلامی زندگی می‌کند باید بیانیه تشکیل بسیج که توسط امام خمینی(ره) صادر شده را بخواند و از بندهای موجود در آن آگاهی کامل داشته باشد و هدف از تشکیل بسیج را بداند.

 

سردار ترابی در ادامه عنوان کرد : دغدغه امام خمینی (ره) از صادرکردن بسیج ،تنها کشور ایران نبودبلکه او نیاز مستضعفین در جای جای دنیا را به دانشکده‌ای به اسم بسیج دید و آن را پیش‌بینی کرد.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان یادآور شد: امروز نقش بسیج مستضعفین را در قالب حشدالشعبی عراق و سوریه نیز شاهد بودیم.

 

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با توجه به پیروزی‌های مکرر و چشم‌گیر بسیج در کشورهای اسلامی، خاطر نشان کرد: امروز به همت بالای ارتش 20میلیونی که امام (ره)در 5 آذر 58 فرمان آن را صادر کرد شاهد از بین رفتن دولت‌اسلامی یا به عبارتی داعش هستیم.

 

وی در پایان اضافه کرد: ما ایرانیان باید بر خود ببالیم و به خود افتخار کنیم که مبدا و آغازگر بسیج مستضعفین در کشور خود هستیم و فرمانده پر قدرت و با بصیرت و بسیجی به فرماندهی مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا را در کشور خود دارا هستیم.

ارسال نظرات