پروژه آبرسانی به روستای برست شهرستان بندرلنگه افتتاح شد

پروژه آبرسانی روستای برست بخش مرکزی شهرستان بندرلنگه در دومین‌روز از هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۵۱۱۳۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛عصر امروز در دومین روز از هفته بسیج پروژه‌آبرسانی به روستای برست بخش مرکزی شهرستان بندرلنگه با حضور سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افتتاح و به‌بهره‌برداری رسید.

در این مراسم عبدالزهرا لنگه‌ای مسؤول بسیج سازندگی شهرستان بندرلنگه ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی در خصوص این پروژه گفت: آبرسانی به روستای برست به طول 2کیلومتر از محل اعتبارت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و خیرین و با صرف اعتباری بالغ بر 1میلیارد و 200 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: روستای برست در گذشته در ارتفاعات کوه‌برست قرار گرفته بود که با توجه به جاده‌صعب‌العبور و فاقد برق و آب، دسترسی به این روستا بسیار سخت بود که به همت دولت این روستا به منطقه‌ای نزدیک روستای باورد منتقل شد و امروز نیز آبرسانی این روستا با همکاری آبفای روستایی به‌بهره برداری رسید.

مسؤول بسیج سازندگی شهرستان بندرلنگه یادآورشد: همزمان با این پروژه، طرح آبرسانی در روستای سورور نیز به بهره‌برداری می‌رسد که در این طرح نیز با توجه به‌اینکه اهالی این روستا اکثر کار پرورش شتر را انجام می‌دهند با مشکلات انتقال آب جهت این حیوانات روبرو بودند، که به همت شورای روستا و بسیج سازندگی، انتقال آب از چاه‌آب در بالا دست روستا به آبشخور شتران به وسیله لوله‌کشی با هزینه‌ای از محل اعتبارت قرارگاه محرومیت زدایی انجام شد.

ارسال نظرات