به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت؛

واگذاری ۱۳ دستگاه خودرو به مددجویان کمیته امداد مریوان

طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه شهرستان مریوان ۱۳ دستگاه سایپا به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان مریوان واگذار شد.
کد خبر: ۸۹۵۱۱۳۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مدیر کمیته اماداد امام خمینی (ره) شهرستان مریوان در ابتدای این مراسم که با حضور فرمانده سپاه مریوان در سالن تبلیغات اسلامی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شعار سال و اهمیت و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی به امر اقتصاد مقاومتی کمیته امداد امام خمینی (ره) فعالیت‌های کاری خود را بر ایجاد اشتغال معطوف نمود.

مسعود شهبازی اظهار داشت: دستگاه حمایتی کمیته امداد در کنار حمایت از خانواده‌های تحت پوشش خود و حمایت از بخش فرهنگی و سایر موارد دیگر بر اساس تاکید رهبری در طول این هشت ماهه سالجاری اقدامات ارزنده‌ای برای تحقق شعار سال صورت گرفته است.

شهبازی افزود: در طول این هشت ماهه سالجاری از طریق منابع معرفی شده از سوی دولت که شامل بانک‌های ابلاغ شده از سوی دولت، منبع صندوق کارآفرینی و امید و همچنین با استفاده از منابع داخلی کمیته امداد برای ایجاد اشتغال پایدار فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.

سرهنگ شکیبا سلیمی در مراسم اهداء ۱۳ سایپا به مددجویان کمیته امداد شهرستان مریوان که در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: لزوم تسریع در ارائه خدمات از سوی مسئولین و مدیران تقویت همکاری‌های بین اداری و داشتن هم افزایی است.

سلیمی عنوان کرد: زمانی ایران اسلامی وارد جنگی ناخواسته و نابرابر شد که از سوی دولت و رژیم بعثی عراق برای نابودی کامل ایران تلاش میشد، اما بدلیل تعامل بسیار خوب و ارزنده ملت غیور ایران تمامی توطئه‌های دشمنان با شکست مواجه شد.

وی افزود: اهمیت پیروزی ایران اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس وحدتی بود که در بین تمام امت این سرزمین پهناور ایجاد شد و همین هم افزایی و همکاری باعث شکست رژیم بعثی شد.

سرهنگ شکیبا سلیمی ادامه داد: همت و مدیریت جهادی در انجام فعالیت‌های اداری و ارائه خدمات به مردم می‌تواند تسهیل دهنده‌ای بسیار قوی در امر ارائه خدمات باشد لذا بر تمامی مسئولان و مدیران واجب است که با داشتن روحیه‌ای جهادی فعالیت‌های کاری خود را انجام دهند.
 
وی در پایان سخنان خود، گفت: این انقلاب ثمره رشادت‌های این مردم است و امنیت کنونی را نیز مرهون خون شهداء هستیم لذا می‌طلبد که مسئولان و مدیران در امر خدمات رسانی به مردم بیش از پیش فعال باشند.

در پایان این مراسم که به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی حوزه ادارات سپاه مریوان برگزار شد تعداد ۱۳ دستگاه خودرو به مددجویان کمیته امداد با حضور فرمانده سپاه و مسئولین شهرستان واگذار شد.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات