فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه از افتتاح ساختمان پایگاه حضرت رقیه (س) بسیج خواهران با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۱۱۳۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ سید حسین فاطمی از افتتاح ساختمان پایگاه حضرت رقیه (س) بسیج خواهران این شهرستان با حضور سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

وی افزود: این پایگاه با زیر بنای 54متر مربع با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان از محل اعتبارت سپاه پاسداران ساخته شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه اضافه کرد: بسیج با فرمان حضرت امام خمینی در 5 آذر 58 تشکیل شد، هم‌زمان ضرورت حضور زنان هم کاملا احساس می‌شد که امروزه این بسیج نیز منسجم‌تر از گذشته به صحنه آمده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه تصریح کرد:  بسیج خواهران، تشکلی مردمی و سازمانی منسجم و منعطف، کارآمد و پویا، قانونمند و فراگیر و باقدرت ایجاد عزم ملی در حفظ کرامت و منزلت زن مسلمان و استفاده از قابلیت‌های زنان در دفاع همه جانبه از انقلاب و دستاوردهای آن می‌کوشد.

فاطمی یادآور شد: بسیج خواهران به عنوان سازمانی منسجم از شاخص‌هایی نظیر تحکیم هویت‌دینی، ملی و انقلابی، ترویج فرهنگ فاطمی و پرچمداری نهضت زنان برخوردار می‌باشد که این ویژگی‌ها باعث شده تا در تعامل اثربخش با دیگر سازمان‌های دولتی و تشکل‌های مردمی دیگر موجودیتی پویا به دست آورد و خود را برای بهره‌مندی هر چه بیشتر از دانش‌روز و فن‌آوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی تجهیز نماید.

ارسال نظرات