سی امین دوره مسابقات قرآنی حوزه ۷۱۹ شهید اصل دهقان سپاه ناحیه نظرآباددر مورخه ۹۶/۸/۳۰ به مناسبت هفته بسیج در پایگاه شهید خداداد ورزدارمسجد حضرت ولیعصر (عج) برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۵۱۱۴۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سی امین دوره مسابقات قرآنی حوزه ۷۱۹ شهید اصل دهقان سپاه ناحیه نظرآباددر مورخه ۹۶/۸/۳۰ به مناسبت هفته بسیج در پایگاه شهید خداداد ورزدارمسجد حضرت ولیعصر (عج) برگزار گردید.
 
سی امین دوره مسابقات قرآنی حوزه ۷۱۹ شهید اصل دهقان سپاه ناحیه نظرآبار

این مسابقه قرآنی در دو رده‌ی سنی پایین ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار گردید.

حجت السلام عزتی مسئول اجرای مسابقه قرانی در حوزه ۷۱۹ شهیداصل دهقان پیرو برگزاری این مسابقه قرانی اظهار داشت: برگزاری مسابقات قرآنی با هدف ایجاد انگیزه و شور و شوق در جوانان و نوجوان هر ساله در مجموعه‌های مختلف بسیج برگزار می‌گردد.

وی افزود:همانطور که مقام معظم رهبری میفرمایند؛ "راز پیروزی مسلمین و وحشت و هراس دشمنان و معاندین از مسلمین در برافراختن پرچم قرآن است، بسیج باید مطیع مسجد، حامی مسجد، عامل به قرآن و حافظ قرآن باشد" لذا مسئولین بسیج هم پیرو رهنمود‌های مقام عظمی ولایت فدم برداشته و این مسابقات را برگزار می‌نمایند.

عزتی بیان داشت: در این دوره از مسابقات تعداد ۵۰ نفر از قاریان و حافظان قرآن کریم شرکت نمودند که در مجموع مسابقه سطح بالایی داشت و الحمدلله ما توانستیم به مدد قرآن و اهل بیت عصمت طهارت میزبان این برنامه قرانی باشیم.

وی تصریح کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات جهت رقابت به سطح ناحیه معرفی شدند

عزتی در پایان خاطر نشان کرد: تقدیر و تشکر میکنم از فرمانده محترم حوزه ۷۱۹ شهید اصل دهقان سپاه ناحیه نظرآباد که همکاری بسیار خوبی در راستای برگزاری این برنامه بعمل آوردند.

خبرنگار بسیجی: چنکشی
ارسال نظرات
پر بیننده ها