خبرهای داغ:
مدیر کل بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: پانزدهمین محموله کمک های مردمی بهزیستی استان قزوین به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شد
کد خبر: ۸۹۵۱۱۵۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری قزوین بیان کرد: پانزدهمین محموله کمک‌های مردمی بهزیستی استان قزوین به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شد.
وی گفت: این محموله شامل موکت، پتو، زیلو، انواع موادغذایی٬ لوازم بهداشتی، پوشاک و بسیاری لوازم ضروری دیگر می‌باشد.
مدیر کل بهزیستی استان فزوین اظهار کرد: با توجه به برودت هوا در کشور و در مناطق زلزله زده٬ نیاز مبرم مردم این مناطق به لوازم گرمایشی و پوشاک گرم بسیار زیاد است.
وارثی عنوان کرد: این اداره کل همچنان منتظر حضور گرم و دستان یاریگر هم استانی‌های عزیز برای دریافت کمک‌ها در مراکز بهزیستی استان قزوین می‌باشد.
وی همچنین با تاکید بر تجهیز بیمارستان صحرایی افزود: تجهیز و راه اندازی بخش فیزیوتراپی بیمارستان صحرایی، جهت توانمند سازی افراد آسیب دیده در مناطق زلزله زده کرمانشاه ادامه دارد و از خیرین و هم استانی‌ها تقاضا داریم تا جهت تامین ملزومات پزشکی٬ پیراپزشکی و فیزیوتراپی همچنین وسایل گرمایشی همچون هیتر٬ کانکس و ... این اداره را یاری رسانند که از نیاز‌های فوری این مناطق است.
مدیر کل بهزیستی استان قزوین در پایان ضمن دعوت مجدد مردم استان برای کمک به آسیب دیدگان زلزله اخیر از آن‌ها خواست تا کمک‌های نفدی خود را به شماره حساب مشارکت‌های مردمی شامل
شماره حساب بانک تعاون: ۲۵۰۴۹۲۱۳۴۵۳۲۲۸۱
شماره کارت تعاون:
۵۰۲۹۰۸۱۰۱۵۷۰۲۶۲۰
پرداخت با موبایل:
*۷۳۳*۴*۱۴۰۰۰۰۹# واریز نمایند.
۱۰۱۰/ت ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها