محمدیان با بیان اینکه دشمنان و داعش تلاش‌های بسیاری را در این فتنه چندین ساله برای تسلط یافتن بر ملت‌های مختلف منطقه در سر می‌پروراندند، یادآور شد: به حول و قوه الهی و با مبارزه و ایستادگی رزمندگان اسلام، نقشه‌های کفر باطل شد و نیرنگ‌شان به خودشان بازگشت.
کد خبر: ۸۹۵۱۱۵۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد محمدیان در گفت‌وگویی اظهار کرد: امروز با برداشته شدن شر داعش از مسلمان جهان، می‌توانیم شاهد امنیت بیشتری در کشور، منطقه و جهان باشیم.

وی افزود: غلبه بر داعش، با جان برکفی رزمندگان ما به عنوان مدافعان حرم در سوریه حاصل شده است که دوشادوش دیگر برادران مسلمانان برای آزادی سوریه و کشورهای منطقه و همچنین نابودی داعش، تلاش کردند.

بخشدار هزارجریب نکا گفت: بدون شک تلاش رزمندگان اسلام در این جبهه و مقابله با کفر و داعش در گرو پایداری همه‌جانبه ملت، دولت و نیروهای مردمی و نظامی عراق، سوریه بوده است که با مجاهدت شهدای مدافع حرم به دست آمده است.

این مسؤول ادامه داد:‌ اینک این پیروزی با توجه به فتنه‌های مختلف داعش در منطقه که در حدود 6 سال بر جان منطقه به عنوان یک فتنه افتاده بود، پیروزی ارزشمند و بزرگی است که حلاوت و شیرینی آن سال‌ها در منطقه خواهد ماند.

محمدیان با بیان اینکه دشمنان و داعش تلاش‌های بسیاری را در این فتنه چندین ساله برای تسلط یافتن بر ملت‌های مختلف منطقه در سر می‌پروراندند، یادآور شد: به حول و قوه الهی و با مبارزه و ایستادگی رزمندگان اسلام، نقشه‌های کفر باطل شد و نیرنگ‌شان به خودشان بازگشت.

وی افزود: اکنون شمیم عطر دل‌انگیز پیروزی قدرتمندانه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان جان بر کف ما به فرماندهی سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی در جای جای کشور و دیگر بلاد اسلامی پیچیده شده است که این پیروزی بزرگ را به امام زمان(عج)، رهبری معظم انقلاب، خانواده معظم شهدای مدافع حرم، ملت ایران و همه ملت‌های آزاده و مسلمان جهان و همه کسانی که برای این پیروزی تلاش کردند، تبریک می‌گویم.

بخشدار هزارجریب نکا گفت: در سرکوب فتنه داعش و حامیان‌شان نقش همه رزمندگان و شهدای مدافع حرم، ملت، دولت و نیروهای مردمی و نظامی عراق، سوریه بسیار ارزنده است و باید همواره قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی این عزیزان به فرماندهی سردار سلیمانی باشیم.

این مسؤول اظهار کرد: بار دیگر وعده الهی" ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم " و پیروزی حق بر ظلم و ستم، بر همگان به روشنی محقق شد و بر این پیروزی بزرگ باید سجده شکر به جای آوریم.

محمدیان افزود: استان مازندران همچون سایر کشور، همچون همیشه استوار در مقابله با کفر ایستاده است و در مبارزه با داعش هم شهدای ارزشمندی را به عنوان شهدای مدافع حرم تقدیم اسلام و انقلاب کرده است که در این پیروزی عزتمندانه جای این شهدا خالی است.

وی ادامه داد: شهرستان شهیدپرور نکا هم پنج شهید سرافراز مدافع حرم تقدیم اسلام کرده است که شهیدان عبدالرحیم فیروزآبادی، حسین مشتاقی، محمدتقی سالخورده، سعید کمالی و ابراهیم عشریه از شهدای مدافع حرم شهرستان نکا هستند که این پیروزی را به خانواده‌های این شهدای گرانقدر صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

بخشدار هزارجریب نکا گفت: پایان عمر حکومت خود ساخته و دروغین داعش، مصادف با ماه معظم ربیع‌الاول شد و این پیروزی عزتمندانه جشن همه کشورهای آزاده و مسلمان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها