امام جمعه اهرم گفت: امروز گستره فعالیت بسیج نه تنها در درون کشور بلکه در خارج از مرزها وجود دارد واین تفکر ناب به عنوان یک نقشه راه در دستان جوانان پر شور و انقلابی کشورهای مسلمان از سوریه و لبنان گرفته تا عراق و یمن قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۹۵۱۱۵۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، حجت الاسلام عیسی راستگو در دیدار فرماندهی و کارکنان سپاه تنگستان که به مناسبت هفته شکوهمند بسیج برگزار شده بود گفت: امروز فرهنگ بسیج در جای جای جهان اسلام ریشه دوانده است و به عنوان یک تفکر ناب حرکت رزمندگان سپاه اسلام در مقابل کفر جهانی را مدیریت می کند.

وی افزود: گفت: امروز با اقتدار به وجود آمده در سایه تفکر و  روحیه بسیجی قلمرو ایران از خاورمیانه تا مدیترانه توسعه یافته است و این سیطره برای ایران یک ابهت است.

راستگو خاطر نشان ساخت:دشمن به قدرت بسیج بیش از هر زمان پی برده است و تمام تلاش خود را برای تضعیف این تشکل انقلابی به کار می برد اما هنوز نمی خواهد بپذیرد که امام راحل با تکیه بر قدرت الهی بسیج را بنا نهاد و این نهاد مقدس هرگز مسیر زوال را نخواهد پیمود.

وی گفت:ایستادگی واقتدار ایران اسلامی در مقابل ابرقدرتهای جهان نتیجه ایمان به خدا واتحاد فرهنگ ارزشمند بسیجی و فتح قله های علمی ونظامی است.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: امروز گستره فعالیت بسیج نه تنها در درون کشور بلکه در خارج از مرزها وجود دارد و البته به عنوان یک نقشه راه در دستان جوانان پر شور کشورهای مسلمان از سوریه و لبنان گرفته تا عراق و یمن قرار گرفته است.

ارسال نظرات