خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر استان قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: بسیج معنویت و اعتقادات است، همان شجره طیبه ای است که از معنویت سیراب می شود و همه ما باید در تقویت این جنبه بسیج تلاش کنیم.
کد خبر: ۸۹۵۱۱۵۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار فرماندهان بسیج و ‌بسیجیان استان قزوین با نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تبریک ماه ربیع الاول و هفته بسیج بیان کرد: بسیج یکی از آیات الهی است که توسط امام راحل و بنیانگذار انقلاب اسلامی٬ این آیه به منصه ظهور رسید.
وی گفت: در هر زمان و برهه ای از تاریخ انقلاب اسلامی ما شاهد معجزاتی از این آیات الهی بوده ایم و این امر بستری برای بسیج فراهم کرده تا بتواند به وظایف خود به خوبی عمل کند و همین امر موجب سرافرازی اسلام و ‌مسلمین شده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: بسیج هم در دوران دفاع مقدس هم در دوران سازندگی کشور و هم در خنثی سازی فتنه های سیاسی و غیره موجب شیرین کامی ملت و مستضعفان جهان شده همچنان که امروز شاهد شکست فتنه داعش به دست توانمند بسیجیان هستیم.
حجت الاسلام معبودی افزود: برخی به دنبال ضعیف جلوه دادن قدرت و حضور بسیج بودند اما خدا را شاکریم ‌که به برکت نگاه الهی امام راحل و رهنمون های رهبر فرزانه انقلاب٬ هر روز شاهد پیشرفت و قدرت بسیج در تمام عرصه های درون مرزی و برون مرزی هستیم و بسیاری از کشورهای دنیا بسیج را الگوی خود در پیشبرد برنامه های خود قرار داده اند.
وی با اشاره به برنامه های هفته بسیج عنوان‌کرد: میدان بسیج بسیار وسیع و‌ گسترده است و مختص یک جنبه از اجتماع نیست از همین رو برنامه‌های متعددی از سوی سپاه برای هفته بسیج طراحی و تهیه شده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر استان قزوین با اساره به زلزله اخیر در غرب کشور مطرح کرد: با توجه به خرابی های زیادی که از زلزله اخیر در استان کرمانشاه برجای مانده٬ قسمت بزرگی از امداد رسانی‌ها از سوی امدادگران بسیج‌ انجام گرفته است و این امداد رسانی ها برگ زرینی در کارنامه عملکرد بسیج است.
حجت الاسلام معبودی خاطر نشان‌کرد: بسیج ثابت کرده در هر حوزه ای که مسوولیتی به او واگذار شده٬ موفقیت های زیادی را برای‌کشور کسب کرده است و این امر موجب افتخار همه ما می باشد.
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر استان قزوین در پایان ‌گفت: بسیج معنویت و اعتقادات است، همان شجره طیبه ای است که از معنویت سیراب می شود و همه ما باید در تقویت این جنبه بسیج تلاش کنیم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها