خبرهای داغ:
در دومین روز از هفته بسیج، با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین یادواره شهدای شهرستانی در هرسین برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۱۱۶۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه ، با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین یادواره شهدای شهرستانی در هرسین برگزار شد.

 

حجت الاسلام جعفری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هرسین در این مراسم ضمن خیر مقدم به حاضرین در مراسم و تشکر از برگزار کنندگان این برنامه اظهار داشت: مردم و تک تک مسئولین و جوانان حاضر در این مراسم باید بدانند که ما بر سر سفره شهدا مهمان هستیم و برای هر کرسی که مسئولین ما به آن تکیه زده اند 38شهید داده ایم.

 

وی افزود: متأسفانه در جامعه ما اسم شهدا هست ولی رسمشان نیست رسم همه شهدا در وصیت نامه شان این بود که پشتیبان ولایت فقیه باشید.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هرسین در ادامه خاطرنشان کرد: هر یک از شهدای ما حجت هستند نمی شود که بر کرسی ریاست بنشینیم ولی اسمی از شهدا نزنیم.

 

حجت الاسلام جعفری در ادامه اظهار داشت: فلسفه این بادواره شهدا این است که ما به یاد شهدا باشیم و در واقع تداعی کننده خاطرات جبهه ها نیز هست.

 

در ادامه سردار ساکی از یادگاران و فرماندهان دوران دفاع مقدس طی سخنانی اظهار داشت: خداوند متعال برای حفظ کردن اسلام راه های متعددی جلوی ما گذاشته است که بهترین، قوی ترین و شاخص ترین روش همین فرهنگ شهادت است.

 

وی افزود: اگر این فرهنگ ها در جامعه جاری شود جامعه بیمه می شود و شاهد این امر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

این یادگار دوران دفاع مقدس در ادامه به بیان خصوصیات شهدا پرداخت و خاطرنشان کرد: از خصوصیت های مهم شهدا حماسه ساز بودن، شجاع بودن، اهل بصیرت بودن و اعتماد داشتن به خداوند است.

ارسال نظرات