خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج بنت‌الهدی(س) ناحیه امام سجاد قزوین:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج بنت‌الهدی(س) ناحیه امام سجاد قزوین گفت: فرمان آتش به اختیاری رهبر انقلاب را در راستای رفع محرومت در مناطق بحران زده آویزه گوش کرده ایم.
کد خبر: ۸۹۵۱۱۸۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
لیلا گونجی فرمانده حوزه مقاومت بسیج بنت‌الهدی (س) در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج بیان کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که امتداد نورانی‌اش ۳۹ سال انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرده است.
وی ادامه داد: ضرورت‌های زمان و مکان هر بار رسالتی خطیر را بر دوش این نهاد مقدس نهاده است و پاسخ‌گویی درست و مناسب به همین مناسبت‌هاست که انقلاب را روز به روز پیشروتر و شور و شعور انقلابی را سرزنده‌تر نگه می‌دارد.
گونجی یادآور شد: اردو‌های جهادی که یکی از برنامه‌های بسیج می‌باشد، مجموعه‌ای از جهادگران است که با هدف اجرایی نمودن اهداف انقلاب در راستای خودسازی، آشنایی با واقعیات جامعه، اقدام به خدمت‌رسانی و کمک به محرومیت می‌نمایند.
وی افزود: «اردو‌های جهادی» مصداق کامل این مدعاست، حرکتی آتش به اختیار که جوانان بسیجی را جهت رفع نیاز مردم محروم، به اقصی نقاط کشور گسیل می‌دارد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج بنت‌الهدی (س) اظهار کرد: این بار حرکت مقدس در راستای تشکیل و اعزام اردوی جهادی در موضوعات مختلف تربیت فرزند، مهارت‌های زندگی، نهادینه کردن سبک زندگی ایرانی_اسلامی، حل مشکلات خانوادگی، حقوقی شکل گرفته است و با حضور بانوان توانمند اقشار مختلف بسیجیان سعی در ایجاد نهضتی فراگیر در جهت رشد و اعتلا مناطق محروم و روستاییان کشور دارد.
این مسئول تصریح کرد: اعزام گروه جهادی، فرهنگی، پزشکی و مشاوره در دومین روز از هفته بسیج توسط حوزه بنت الهدی (س) و با همکاری بسیج جامع پزشکان ناحیه امام سجاد (ع) در شهرک چوبیندر با محوریت محرومیت‌زدایی و خدمات اجرایی شد.
وی بیان کرد: اعزام گروه جهادی، فرهنگی، پزشکی و مشاوره با همکاری پزشک عمومی، ماما و مشاور خانواده (ازدواج، تربیت فرزند، تحکیم خانواده)، مشاوره تحصیلی، تکنیسین دارویی، مشاور شغلی و اعتیاد انجام گرفت.
گونجی اذعان کرد: این برنامه مسجد محور انجام گرفت و علت آن نیز سنگر بودن مسجد می‌باشد. قالب اجرای برنامه نیز مشاور فردی، گروه درمانی، پخش فیلم و گفتار درمانی نیز می‌باشد.
وی در پایان اهداف اردو‌های جهادی را بیان کرد و گفت: هدف اردو‌های جهادی، خدمت‌رسانی با بهره‌گیری از حضور نخبگان در مناطق محروم، ارتقا سطح سلامت روانی مناطق محروم، کاهش آسیب‌های اجتماعی، استحکام بنیان خانواده، گسترش سبک تربیت زندگی دینی در مناطق محروم و حواشی شهر‌ها و هدایت
دانش‌آموزان محروم در مسیر درست تحصیلی می‌باشد.
گفتنی است فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) نیز در بین مردم شهرک چوبیندر حاضر شد و از این فعالیت جهادی بسیجیان بازدید کرد.
۴۰۰۱/ت ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها