خبرهای داغ:
جمعی از زنان فرهیخته و فعال فرهنگی و اجتماعی در پی اعلام شکست و نابودی کامل داعش در جبهه های عراق و سوریه ، با صدور بیانیه ای گفتند: جای نماز و سجده شکر دارد این موهبت الهی، کوتاه شدن دست شقی ترین آدم های زمانه و پاک شدن لوث وجودشان از خاک مقدس سرزمین های اسلامی و چه بسا این پیروزی، پیام آور پیروزی بزرگتری در کمتر از 23 سال آینده است و آن چیزی نیست جز نابودی کامل اسرائیل و صهیونیسم جهانی .
کد خبر: ۸۹۵۱۱۹۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

 به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،جمعی از زنان فرهیخته و فعال فرهنگی و اجتماعی در پی اعلام شکست و نابودی کامل داعش در جبهه های عراق و سوریه ، با صدور بیانیه ای گفتند:  جای نماز و سجده شکر دارد این موهبت الهی، کوتاه شدن دست شقی ترین آدم های زمانه و پاک شدن لوث وجودشان از خاک مقدس سرزمین های اسلامی و چه بسا این پیروزی، پیام آور پیروزی بزرگتری در کمتر از 23 سال آینده است و آن چیزی نیست جز نابودی کامل اسرائیل و صهیونیسم جهانی  و آن روز قطعا یوم اللهی خواهد شد که می توان آن روز نکبت زدایی از تاریخ بشر دانست.

متن کامل بیانیه بدین شرح است 
 
بسم الله الرحمن الرحیم 

«ینصر الله ینصر من یشاء و هو العزیز الرحیم» ؛ هر که را بخواهد یاری می کند و او شکست ناپذیر مهربان است

 

تاریخ همیشه تکرار می شود، اما عبرت گرفتن از آن فقط مخصوص کسانی است که دلی آگاه و اندیشه هایی متعالی دارند. این وعده خداوند به مستضعفان است که آنها پیشوایان و وارثین زمین اند و کمتر فرعون زمانی است که خوی استکباری و استعماری اش او را در فهم این وعده محقق شدنی خداوند، یاری کند!

 

آنجا که خداوند متعال در آیه 5 سوره مبارکه "قصص" می فرماید:   « و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین »؛ حجت بر همگان تمام می شود که از عصر موسی، عیسی، ابراهیم علیهم السلام تا محمد (ص) نیروی بالقوه و بالفعلی که ایمان قلبی برای مؤمنین به ارمغان آورده است آنها را در برابر جباران و ستمکاران با وعده یاری خداوند، پیروز گردانیده و حاکمان زمین قرار خواهد داد.

 

اوج این تحقق وعده الهی را می توان در قیام سرخ عاشورا دید آنجا که امام حسین علیه السلام ( ثارالله ) شد و فریاد به حقش تا ابد در شریان های زمانه طنین انداز استقامت و پایداری برای عاشوراییان زمان گردید و هول و هراس بر جان جباران و یزیدیان هر عصر انداخت.

 

این روزها که مصیبت عظمی جانباختن صدها تن از هموطنان عزیزمان در کرمانشاه غم بر دل و اشک بر دیده ایرانیان آورده است، خبر پیروزی رزمندگان اسلام، مدافعان حرم آل الله در کشورهای عراق و سوریه و نابودی کامل داعش مرهمی بر دل های داغدار ایرانیان است.

و چه جای افتخار و مباهات دارد برای ملت ایران که فرزندی دلیر از این خطه، سربازی وفادار به مقتدای خود امام خامنه ای و فرمانده ای عزیز برای رزمندگان مدافع حرم، قولش برای نابودی کامل داعش، روزها زودتر از آنچه گفته بود محقق شد و بار دیگر حقانیت رزمندگان اسلام را بر کفار ثابت کرد. 

 

شاد باد دل خانواده محترم شهدای مدافع حرم در اقصی نقاط ایران اسلامی و جهان اسلام از لشکر فرزندان ایران گرفته تا لشکر فاطمیون، لشکر زینبیون، حزب الله و .. که خون پاک فرزندانشان به ثمر نشست و ورقی از ایثار، شهامت و عزت مسلمانان در کتاب تاریخ ثبت شد.

 

و جای نماز و سجده شکر دارد این موهبت الهی، کوتاه شدن دست شقی ترین آدم های زمانه و پاک شدن لوث وجودشان از خاک مقدس سرزمین های اسلامی و چه بسا این پیروزی، پیام آور پیروزی بزرگتری در کمتر از 23 سال آینده است و آن چیزی نیست جز نابودی کامل اسرائیل و صهیونیسم جهانی و آن روز قطعا یوم اللهی خواهد شد که می توان آن روز نکبت زدایی از تاریخ بشر دانست.

 

ما جمعی از زنان فعال در عرصه های اجتماعی، فرهنگی ضمن با شادباش ایام ربیع الاول و هفته وحدت که باطل السحر و رمز رهایی مسلمانان از دسیسه ها و دشمنی های استکبار جهانی است ، این خجسته پیروزی مجدد ایمان بر کفر، اسلام بر شیطان پرستی و ظلالت را تبریک گفته و توفیق روز افزون رزمندگان اسلام را در سایه ولایت امام زمان عج الله و رهبری مقتدرانه فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای آرزومندیم.

ارسال نظرات