خبرهای داغ:
قوچانی در گردهمایی بسیجیان حوزه بسیج نجف اشرف در مسجد حضرت ابوالفضل دیزج شاهرود گفت: فرهنگ بسیجی امروز راهگشای کشور در همه زمینه هاست و ما باید این فرهنگ را در زندگی فردی و اجتماعی خود ترویج نماییم و بدانیم آنچه سبب مقاومت و ایستادگی ملی ماست فرهنگ بسیج است.
کد خبر: ۸۹۵۱۲۰۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد قوچانی در گردهمایی بسیجیان حوزه روستایی نجف اشرف که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای دیزج شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره امام راحل و شهدا به اتفاقات رخ داده در باب داعش و برچیده شدن طومار این گروه منفور اشاره کرد و گفت: این دست قدرت الهی بود که از آستین فرزندان خمینی کبیر و سربازان ولایت بیرون آمد و دَمار از روزگار این انسان‌های پَست و منفور تاریخ درآورد.
وی افزود: داعش در ابتدا تمام تلاش خود را کرد تا عراق و سوریه را به تصرف درآورد، اما نمی‌دانست که این خواب و خیالی واهی است و دست قدرت خدا چیز دیگری رقم خواهد زد و پشتیبانان آن‌ها هم نمی‌توانند کاری کنند هر چند قدرت پوشالی داشته باشند.
قوچانی با بیان اینکه داعش در این اواخر تلاش داشت با کمک آمریکا نقطه‌ای را در سوریه حفظ کند خاطر نشان کرد: بوکمال جایی بود که همه تلاش داعش و حامیانش برای حفظ آن بود، اما نتوانست در برابر دست قدرت الهی مقاومت کند و شجره طیبه بسیج که امروز منطقه غرب آسیا را درنوردیده است نشان داد که تاثیرگذاری خود را دارد.
وی ادامه داد: امروز باید تفکر بسیجی را در جهان بسط و گسترش دهیم و جبهه جهانی بسیجیان برای دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم در جهان حضور نشان دهدو تلاش‌ها در این راستا باید قرار گیرد که این تفکر حفظ و بالنده شود.
کارشناس ارشد مسائل سیاسی تصریح کرد: دشمنان ما همچنان تمام تلاش خود را خواهند کرد تا انقلاب اسلامی را مهار و از بین ببرند و این پیروزی‌ها مقدمه‌ای برای پیروزی نهایی بر شرک و کفر است و تا آن موقع همه در حال جنگ هستیم.
وی اضافه کرد: فرهنگ بسیجی امروز راهگشای کشور در همه زمینه هاست و ما باید این فرهنگ را در زندگی فردی و اجتماعی خود ترویج نماییم و بدانیم آنچه سبب مقاومت و ایستادگی ملی ماست فرهنگ بسیج است.
قوچانی عنوان کرد: پیروزی بر دشمن با ایستادگی و مقاومت حاصل می‌شود و باید تلاش کرد روحیه بسیجی که آمیخته‌ای از همه ارزشهاست در جامعه ما بسط و گسترش یافته تا سدی مستحکم در برابر توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان قرار گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها