خبرهای داغ:
به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج از نطنز به مناسبت هفته بسیج فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نطنز و هئیت همراه با فرماندهی سپاه ناحیه نطنز دیدار به عمل آوردند.
کد خبر: ۸۹۵۱۲۱۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶

در این دیدار فرمانده سپاه ناحیه نطنز ضمن خوش آمدگویی و تبریک به مناسبت هفته بسیج  ، تشکیل بسیج و نهادهای انقلابی  را از معجزه های قرن دانستند که آثار آن امروزه مشخص شده است . وی افزود : امروزه هجمه های سنگین فضای مجازی برهمین نهادهای انقلابی است که به فرمان امام راحل تشکیل شده اند.

در ادامه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و هئیت همراه نطنزضمن تبریک به مناسبت هفته ی بسیج ، سپاه  و بسیج را طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حافظ و ذخیره ی انقلاب دانستند.ایشان ضمن مناسب و به جا دانستن هفته بسیج ، این هفته را بر همه بسیجیان تبریک عرض نمودند.

در این دیدار توافقاتی هم  در مورد گشت بسیجی محله محور که به حول قوه الهی انجام خواهد گرفت صورت گرفت که در این زمینه سرهنگ پاسدار حسین آقادوستی امنیت را نعمت بزرگی دانست و آن را شرط حرکتهای عظیم اجتماعی دانست و بر گشت بسیجی محله محور تاکید که در ادامه سرهنگ پاسدار بنی آدم هم از این طرح بسیار استقبال کردند و از بسیجیان که در این زمینه پیشقدم شده اند و به یاری پرسنل ناجا در سطح شهرستان در آمده اند تقدیر و تشکر کرد .

در ادامه سرگرد پاسدار مجتبی خسروی مسئول عملیات سپاه ناحیه نطنز ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج هدف از برپایی گشت بسیجی محله محور را ارتقا سطح امنیت و آرامش محله ها ، تقویت پیوندهای فکری و عاطفی و افزایش رضایتمندی در جامعه به منظور ارائه خدمت بسیج در ارتقاء احساس امنیت و آرامش محله ها و مردمی کردن امنیت با بهره گیری از حضور گسترده بسیجیان و مشارکت مردم دانست.

وی در پایان از همکاری فرماندهی و پرسنل ناجا شهرستان نطنز در خصوص امنیت شهرستان و هم چنین همکاری و تعامل بسیار خوب با این طرح صمیمانه تقدیر و تشکر نمود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها