خبرهای داغ:
مدیر هنری اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان:
مدیر هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان گفت: هم‌زمان با فرارسیدن گرامی‌داشت هفته بسیج نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس با عنوان «گنج جنگ» در همدان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۵۱۲۱۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

نمایشگاه عکس و پوستر «گنج جنگ» در همدان برگزار می شودامین لطفی شهپر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج و تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع‌الاول اظهار داشت: همواره باید در یاد داشته باشیم آن روزی را که بیش از 60 کشور دنیا، رژیم بعث عراق را یاری کردند و صدام به خیال خام خود می خواست یک هفته ای در تهران باشد اما فرزندان این سرزمین با ایثار و دلیرمردی نگذاشتند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی به تصرف دشمن در آید.

وی در ادامه با اشاره به نقش هنر در معرفی و ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت افزود: رزمندگان ما در طول دوران هشت سال حماسه و ایثار افتخار آفرینی کردند و بدون شک حماسه آفریدند و به فرموده امام خمیمی (ره) «ما در جنگ ابهت شرق و غرب را شکستیم» و امروز این الگویی موفق برای تشکیل نیروهای مردمی در عراق و سوریه شده است.

مدیر هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان یادآور شد: امروز باید فرهنگ، منش و مرام بسیج و بسیجی بیش از پیش در جامعه ما نهادینه شود چرا که وجود تفکر بسیجی در اجتماع مانع از بروز بسیاری از جرائم و مشکلات در جامعه نیز خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس هم‌زمان با فرارسیدن گرامی‌داشت هفته بسیج در همدان خاطرنشان کرد: مجموعه ای ماندگار از 30 پوستر و 30 عکس به همت سازمان هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در اختیار واحد هنری اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان قرار گرفته تا نمایشگاهی با عنوان «گنج جنگ» و با همکاری معاونت اجتماعی شهرداری همدان و بسیج هنرمندان استان برگزار شود.

لطفی شهپر در پایان با بیان اینکه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ساعت 16 روز شنبه 4 آذرماه 96 خواهد بود تصریح کرد: نمایشگاه عکس و پوستر «گنج جنگ» از 4 تا 9 آذرماه سال جاری همه روزه از ساعت 9 تا 12:30 و 15:30 تا 18 در محل نگارخانه «نگاه نو» همدان واقع در میدان آرامگاه بوعلی سینا، پشت شهرداری پذیرای هنر دوستان، علاقمندان و همشهریان عزیز خواهد بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات