خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

ملاعبدالله بشروی الگوی جوانان بشرویه قرار گیرد

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: بزرگانی چون ملاعبدالله بشروی بایستی الگوی جوانان شهرستان بشرویه قرار گیرند.
کد خبر: ۸۹۵۱۲۱۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب استاد حوزه و دانشگاه و نیز سخنران مراسم گرامیداشت روز شهرستان در سالروز وفات علامه ملاعبدالله بشروی بیان کرد: گرامیداشت روز شهرستان در سالروز وفات عالم ربانی ملاعبدالله بشروی دارای پیامی ارزشمند و مبنی بر اعتقادات دینی پررنگ مردم این شهرستان است.

وی افزود: بایستی جوانان و نوجوانان این خطه راه و روش عالم بزرگ ملاعبدالله بشروی را ادامه دهند.

حجت الاسلام طائب اظهار داشت: در دنیای کنونی از هر ده هزار نفر تنها یک نفر همچون ملاعبدالله بشروی می تواند به جایگاه علمی و فقهی ولا دست پیدا کند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: وجود چنین مردی در گذشته های دور در شهرستان بشرویه حکایت از فرهنگ غنی مردم این شهرستان و پربار بودن روحیه دینی و مذهبی در بشرویه دارد.

حجت الاسلام طائب اظهار داشت: گرامیداشت یادوخاطر بزرگانی چون ملاعبدالله بشروی وظیفه همه ماست و برگزاری این جلسات سبب می گردد تا تاریخ پربار و غنی شهرستان به دست فراموشی سپرده نشده و برای فرزندان مرزوبوم الگو قرار گیرد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور حضرت حق خواهد بود بنابراین بایستی شرایط را برای این امر بزرگ محقق نماییم که پیروی از ولایت فقیه یکی از مهم ترین عوامل تحقق این شرایط است.

استاد حوزه و دانشگاه همچنین به سالروز تشکیل بسیج اشاره نمود و افزود: بسیج یکی از یادگاران ارزشمند رهبر کبیر انقلاب است و به منزله یکی از عوامل زمینه ساز ظهور حضرت حق می باشد.

حجت الاسلام طائب ادامه داد: خدمت خالصانه و صادقانه نیروهای جان برکف بسیجی ست که امروز زمینه وحشت دشمنان اسلام و انقلاب را فراهم کرده است.

وی اظهار داشت: ملت ایران همه بسیجی و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و این عامل پیروزی همیشگی ملت ما در مقابل ظلم و استکبار است.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: فعالیت نیروهای بسیجی و مدافعان حرم امروز وحشت را به جان داعش انداخته و سبب نابودی آنها گشته و امید است تا در آینده ای نزدیک ریشه وهابیت و اسرائیل نیز خشکانده شود تا شاهد ظهور حضرت ولیعصر(عج) باشیم.

حجت الاسلام طائب همچنین مذاکره با دشمن را اقدامی نامناسب دانست و افزود: ایران هیچگاه به مذاکره با دشمن خوش بین نبوده و راه خود را که همان مبارزه با استکبارجهانی ست ادامه خواهد داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها