خبرهای داغ:
حجت الاسلام حدادیان:

بسیج یک فرهنگ است

امام جمعه موقت شهرستان بشرویه با بیان اینکه بسیج یک فرهنگ است گفت: هفته بسیج فرصتی مغتنم برای حفظ و ترویج فرهنگ بسیج است.
کد خبر: ۸۹۵۱۲۲۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر حدادیان امام جمعه موقت شهرستان بشرویه در مراسم دیدار با بسیجیان شهرستان هفته بسیج را گرامیداشته و از زحمات خالصانه آنان قدردانی نمود.

وی اظهار داشت: تا بسیجیان هستند دشمن نخواهد توانست کوچکترین ضربه ای را به نظام و انقلاب ما وارد کند.

امام جمعه موقت شهرستان بشرویه بیان کرد: بسیج یک فرهنگ است و این فرهنگ منحصر به امروز نیست لذا بایستی در هفته بسیج به منظور حفظ و ترویج این فرهنگ گام برداریم.

حجت الاسلام حدادیان گفت: طومار داعش که به نام اسلام به اسلام خیانت های بزرگ کرد، به دست سردار سلیمانی و بسیجیان این کشور درهم پیچیده شد.

وی بیان کرد: برای بسیجیان زمانی که هدف مشخص شد بذل جان در راه رسیدن به آن یک افتخار است چرا که آنان به مرحله حق الیقین رسیده اند.

امام جمعه موقت شهرستان بشرویه اظهار داشت: چند نکته اساسی در بحث بسیج وجود دارد و آن ایثار، مقاومت، فداکاری و پایداری نیروهای بسیجی ست که در هیچ فرد دیگری وجود ندارد.

وی افزود: بسیجیان ایمان خود را با مال و ثروت نمی فروشند و تنها آرزوی آنان شهادت است که در این مسیر نیز از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

حجت الاسلام حدادیان گفت: تاریخ جنگ تحمیلی ما تجدید حیات اسلام است، همانگونه که در صدر اسلام همه با سنین مختلف تنها یک هدف را دنبال کردند در جنگ تحمیلی نیز همه بسیجیان با ایمان به خدا تنها برای حفظ نظام و انقلاب تلاش نمودند.

امام جمعه موقت شهرستان بشرویه بیان کرد: بسیجیان به منزله طلای سرخ هستند چرا که هر آنچه سختی بیشتری بکشند ارزش و جایگاه آنها والاتر می گردد.

حجت الاسلام حدادیان همچنین وصایای شهدا را نمونه های بارز از خلوص و پاکی آنان دانست و افزود: امروز همان وصایا باید سرلوحه زندگانی فرزندان ما قرار گیرد.

وی تاکید کرد: مادامی که بسیجیان در صحنه هستند و بی منت به ارائه خدمات می پردازند دشمنان اسلام نمی توانند کوچکترین خدشه ای را به نظام و انقلاب ما وارد کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها