خبرهای داغ:
امام جماعت مسجد امام حسین خضری دشت بیاض گفت: قرائت وصیت نامه شهدا تکلیف را بر همه ما مشخص میکند خصوصا دختران این مرزو بوم که حفظ چادر و پوشش اسلامی بزرگترین سلاح مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۵۱۲۴۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مراسم صبحگاه و نواختن زنگ ایثار به مناسبت آغاز هفته بسیج در مدرسه فاطمه الزهرا خضری دشت بیاض اجرا شد.

حجت الاسلام نوبخت امام جماعت مسجد امام حسین  خضری دشت بیاض با  گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا که تاسی گرفته از شهدای کربلا هستند گفت: یاد و خاطره شهدا میراث گرانبهای ما است.

 و هیچ زمان از حافظه روزگار محو نخواهد شد خصوصا یاد رشادت مردی های سربازان کوچک دانش آموز انقلابی که با اهدای خون 36 هزار دانش آموز که از پشت صندلی های درس به جبهه حق بر علیه باطل رفتند و پیروی از امام و ولایت کردند.

امام جماعت مسجد امام حسین  خضری دشت بیاض در ادامه با بیان اینکه  وظیفه تک تک ما اینک وظیفه خطیری است افزود:  برای دختران جامعه ما که توصیه تمام شهداست حفاظت از ایمان و حیا و عفت است.

وی با توصیه به خواندن وصیت نامه شهدا گفت: قرائت وصیت نامه شهدا تکلیف را بر همه ما مشخص میکند خصوصا دختران این مرزو بوم که حفظ چادر و پوشش اسلامی بزرگترین سلاح مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب است.

نوبخت هفته بسیج را  یادآور رشادتها، ایثار و از خودگذشتگی شهیدان دانست که شرف، آزادگی و از خودگذشتگی را به نمایش گذاشتند.

وی نیز افزود: بسیج با هدف گذاری والا در راستای خدمت به مردم و دفاع از ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین دفاع از مرزهای کشور شکل گرفته است .

گفتنی است، در پایان این مراسم وصیت نامه شهیده کمایی شهیده شاخص امسال هم نیز قرائت شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها