مخترع بسیجی جعبه دارو در گفت‌و گو با «بسیج»:

تشویقات بسیج زمینه‌ ساز پیشرفتم شد/ ساخت جعبه هوشمند دارو

پارسی مقدم پیرو کارآیی جعبه دارویی بیان کرد: این دستگاه قابل استفاده برای افراد بیسواد بوده و از تداخل دارویی جلوگیری می‌کند.
کد خبر: ۸۹۵۱۲۴۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
شیما سادات پارسی مقدم جوان نخبه و مخترع بسیجی در گفت‌و گو با خبرنگار فرهنگی بسیج گفت: یکی ازاختراعات من طراحی و ساخت جعبه‌ی جادویی دارو بود که در سال 87 موفق به اختراع ان شدم و در سطح کشوری مورد توجه قرار گرفت.
وی با بیان اینکه این جعبه برای افراد بیسواد و کهنسال طراحی شده است، عنوان کرد: این جعبه باعث می‌شود این افراد بتوانند به راحتی داروها را در ساعات مشخص مصرف کنند تا از تداخل دارویی جلوگیری شود.
این مخترع بسیجی با اشاره سوابق و کسب مدارج مختلف علمی و بسیج دانشجویی بیان کرد: یکی از عواملی که زمینه پیشرفت بنده را فراهم کرد بسیج بود.
وی بیان کرد بسیجی هستم و به بسیجی بودن خود افتخار می کنم ومقاطع مختلف عمرم عضو بسیج بوده ام و در بسیج دانشجویی رتبه‌های مختلف کسب کرده ام.
وی با بیان اینکه که در حوزه‌ علمیه کرمانشاه هم بودم ام، خاطر نشان کرد: در جشنواره ممتازین و مخترعین کشور شرکت کرده و رتبه آوردم و نفر اول دانشگاه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بوده ام. درحال حاضر عضو بسیج محلات هستم. و بسیج با تشویقات خود زمینه‌ی پیشرفت بنده را فراهم کرد.
ارسال نظرات