امام جماعت مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) با تبریک ریشه کن شدن داعش در بلاد مسلمین گفت: تمام ملت ایران در پیروزی بر داعش سهیم هستند؛ آنان مردانه در مقابل تحریم ها و فشارهای استکباری ایستادگی کردند.
کد خبر: ۸۹۵۱۲۷۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرجف حجت الاسلام سعید اجلالی، امام مسجد حضرت صاحب الزمان (ع) و مدیرکانون فرهنگی هنری تجلی نور در خصوص خبر ریشه کن شدن داعش و تکفیری‌ها در عراق و سوریه گفت: ریشه کن شدن شجره ملعونه خبیثه داعش و پیروزی در نبرد با آنان مصدای این آیه «وَ ماالنصْر إِلا من عنْدالله العزیِز الحکیم» است.
 
تمام ملّت ایران در پیروزی بر داعش سهیم هستند/ تحریم ها سد مقاومت مردم را نشکست

امام مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) با تبریک این نصر و پیروزی و فتح مسلمین بیان کرد: این پیروزی، پیروزی تمام مسلمین است؛ پیروی تمام ملت ایران است که در برابر تحریم‌ها و فشار‌های استکبار جهانی در این سال‌ها ایستادگی کردند.

وی با بیان این مطلب که داعشی‌ها جز پوسته‌ای از دین چیزی نداشتند و همواره با اذکار و اسماء جلاله سعی داشتند به نام اسلام تحرکاتی را انجام دهند، ولی به عنایت و اهتمام مدافعان حرم ریشه آنان برچیده شد.

مدیرکانون فرهنگی هنری تجلی نور با نظر بر این مهم که تکفیری‌ها هیچ چیز از اسلام نفهمیدند، عنوان کرد: آنان حقیقت اسلام را درک نکرده بودند، ولی به نام اسلام بسیاری از ظلم‌ها و جنایات را انجام دادند.

وی با ذکر یاد و نام شهدای مدافع حرم و تقدیر از مقام شامخ آنان مطرح کرد: آن چنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند که اگر ما امروز در خارج از مرز‌های کشور در مقابل داعش و تکفیری‌ها ایستادگی نمی‌کردیم مجبور بودیم در داخل مرز‌های خودمان با آنان نبرد کنیم و این پیروزی را مدیون مدافعان حرم هستیم که مسافت‌ها دور از وطن مبارزه کردند و به شهادت رسیدند.

امام مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) در پایان ایستادگی مردم ایران را در مقابل ایادی کفر و والدین داعش یعنی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و دیگر کشور‌های استکباری را مهم خواند و گفت: مردم ایران در مقابل تحریم‌های ناجوانمردانه ایستادگی کردند؛ از این رو در پیروزی و ریشه کن شدن شجره ملعونه داعش سهیم هستند.
 
منبع: شبستان
ارسال نظرات
پر بیننده ها