دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج سپاه ناحیه حضرت علی اکبر(ع) اشتهارد برنامه های این نهاد مقدس در شهرستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۹۵۱۲۹۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مجتبی اسلام معاون فرهنگی سپاه ناحیه اشتهارد در این رابطه افزود: هفته بسیج با شعار بسیج، ولایت و جهاد همه جانبه از ابتدای آذرماه تا هفتمین روز از این ماه با اجرای برنامه‌های متعدد و متنوع در شهرستان انجام خواهد شد.
 
برنامه های اجرایی هفته بسیج در اشتهارد تشریح شد
 
وی ادامه داد: برنامه‌های نخستین روز از این هفته با دیدار فرماندهان و سایر نیرو‌های کادر سپاه ناحیه اشتهارد با حجت الاسلام والمسلمین ولدبیگی و افتتاح پایگاه مقاومت بسیج اداری در اداره گاز شهرستان اشتهارد آغاز شده است.
 
 معاون فرهنگی سپاه ناحیه اشتهارد اضافه کرد: چهارشنبه، اول آذر شاهد افتتاح پایگاه بسیج اداری شهید رجبعلی در اداره بهزیستی اشتهارد و همچنین افتتاح پایگاه بسیج اداری شهید ابولفضل قدمی در اداره امور مالیاتی اشتهارد خواهیم بود.
 
وی در ادامه گلباران مزار مطهر شهدا، اجرای مسابقه فرمانده و دیدار با رزمندگان پیشکسوت از برنامه‌های چهارمین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج، سازندگی و خدمت گذاری ذکر کرد.
 
 مجتبی اسلام در خصوص مسابقه فرمانده توضیح داد: این مسابقه که در روز پنجشنبه (۲ آذر) برگزار خواهد شد، مسابقه‌ای جذاب و عملیاتی_رزمی است که تمای براداران بالای ۱۶ سال می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.
 
وی گفت:  میقات صالحین در روز پنجم و آغاز فعلیت گردان سایبری و گردهمایی بسیجیان روستایی در روز ششم را از دیگر برنامه‌های هفته‌ی بسیج عنوان کرد و ادامه داد: گردان سایبری اشتهارد به همت بسیجیان فعال در فضای مجازی شهرستان اشتهارد روز شنبه چهارم آذر فعالیت خود را اغاز خواهد کرد.
 
 معاون فرهنگی سپاه ناحیه اشتهارد در تشریح روز هفتم از هفته‌ی بسیج خاطر نشان کرد: روز یکشنبه پنجم اذر شاهد تجمع بزرگ بسیجیان با شعار شکوه مقاومت ۷:۳۰ صبح در مصلی بقیه الله اشتهارد برگزار خواهد خواهد شد و همچنین در این روز شاهد برگزاری یادواره شهدا در مسجد شهرک امام حسین (ع) خواهیم بود.
 
وی گردهمایی بسیجیان حوزه ۹۱۱، جشنواره صالحین و امر به معروف و تجمع خواهر روستایی را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و عنوان داشت: گرامیداشت هفته بسیج در اشتهارد با گردهمایی بسیجیان خواهر در حسینیه قاضیان در اشتهارد به پایان خواهد رسید.
 
منبع: تات خبر
ارسال نظرات