خبرهای داغ:
یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، در یادواره شهدای کاغذکنان میانه با بیان عشق و ارادت فرماندهان مقاومت به حضرت زینب(س) در سوریه، گفت: فرمانده کل قوای سوریه، خود حضرت زینب(س) است.
کد خبر: ۸۹۵۱۳۰۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم نوعی اقدم اقتدار و پیروزی های نظام و کشور را مدیون و مرهون شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهدا دانست و گفت: ملت ما با شخصیت ترین، عزیزترین و بصیرترین ملت های دنیاست و مسئولان باید قدر این ملت را بدانند و این ملت نیز باید قدردان شهدا باشند.

  وی با تاکید بر اینکه حکومت ما یک حکومت مردمی است و ملاک و معیار انجام کلیه اموات کشور باید جلب رضایت عامه مردم باشد، بیان کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و ما مسئولان باید خود را نوکر و خادمان ملت بدانیم.

   نوعی اقدم با تاکید بر شان و ارج بالای ملت ایران افزود: حاضرم ثواب 4 سال مجاهدتم در سوریه را با ثواب رسیدگی به مشکل یک پیرمرد روستایی عوض کنم.

   این جانباز جنگ تحمیلی و فرمانده دوران دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه جبهه مقاومت متشکل از احزاب، فرق، و مذاهب مختلف بود و اختصاص به شیعیان نداشت، اظهار کرد: در جنگ با داعش همه مذاهب اعم از شیعه و سنی، مسیحی و مجوس و ... حضور داشتند و همه به عشق حضرت زینب(س) از حرم ایشان دفاع می کردند.

   نوعی اقدم افزود: پیش از اجرای عملیات ها، در حرم حضرت زینب(س) حضور می یافتیم و از ایشان کسب اجازه می کردیم و همه فرماندهان حتی مسیحیان را می دیدم که پیشانی بند «کلنا عباسک یا زینب» به سر می بستند و این ارادت به آستان آنحضرت بود که پیروزی های ما را رقم می زد.

   وی از سرنوشت شوم داعش و شکست مفتضحانه آنان سخن به میان آورده و اظهار داشت: اکنون آمریکا، فرانسه و حامیان اصلی و  پرورش دهندگان داعش، ترسان و لرزانند که پس از بازگشت بازمانده های داعش به کشورشان، چه خواهد شد و این دست پروره آنان مبادا به چاقویی برای بریدن دست خودشان تبدیل شود.

    سردار نوعی اقدم افزود: نه تنها داعش که هم از لحاظ نظامی و هم از لحاظ عقیدتی شکست خورد و به عمق فریب خوردگی خود پی برد، بلکه پرورش دهندگان آنان، شکستی سخت تر خورده و به هیچکدام از اهدافشان دست نیافتند بلکه از این فتنه انگیزی متضرر و مرعوب شدند.

فرمانده کل قوای سوریه، خود حضرت زینب(س) است

   یادواره شهدای بخش کاغذکنان میانه با حضور صدها نفر از بسیجیان در شهر آقکند میانه برگزار شد و محمد باقر منصوری از مداحان عالیقدر استان اردبیل در این مراسم به نوحه خوانی و مداحی پرداخت.

ارسال نظرات