خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه نصرت گفت: سرباز ولایت شدن به شعار نیست، شهدا کاری کردند که هر شهیدی از ما که در سوریه و عراق به زمین افتادند، به جای آن یک رویش عشقی و دلی صورت گرفت که هزارن نفر شیعه و سرباز ولایت شدند.
کد خبر: ۸۹۵۱۳۱۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار اهوازیان عصر سه شنبه در نشست سیاسی بصیرتی که در مسجد صاحب الزمان(عج) پونک برگزار شد با تبریک هفته بسیج و با اشاره به پیروزی های جبهه ی مقامت در شکست داعش اظهار کرد: داعش 90 درصد سوریه، 23 درصد لبنان و 85 درصد عراق را تصرف و تقریبا 10 کشور را نا آرام کرده بود که با جانفشانی و از خود گذشتگی مدافعان حرم و سردار سلیمانی، جبهه مقاومت توانست داعش را شکست دهد و این سه کشور را آزاد کند.
وی افزود: امروز شسکت داعش و پیروزهای جبهه های مقاومت تنها با ایستادگی مدافعان حرم و تلاش های سردار سلیمانی صورت پذیرفته است، یک تار موی گندیده ی شهید مدافع حرم به خاندان بعضی از مسئولین ضد ولایت فقیه می ارزد.
سردار اهوازیان گفت: دیروز یکی از مسئولین بعد از شکست داعش در مصاحبه ای گفته بود، خیلی ممنونیم از رزمندگان که به کمک دیپلماسی آمدند، و دیپلماسی کار را حل کرد، باید به این مسئول بگوییم که آخرین تصویری که ما از دیپلماسی به یاد داریم سجده شما روی پای پادشاه کویت بود برای گرفتن یک ویزای وزیر بهداشت .
وی با شاره به اینکه امروز جای امر به معروف و نهی از منکر عوض شده است گفت: زمانی برای اعزام رزمندگان به جبهه مادران، بچه ها را از زیر قرآن رد میکردند و می گفتند شما را سپردیم به حضرت فاطمه(س) اما امروز مشاهده میکنیم که دزدی و اختلاس گری که مال مردم را چپاول کرده است برای رفتن به اوین پدرش او را از زیر قرآن رد میکند و میگوید پسرم نگران نباش از زندان درت می آورم و آقایی که تمام خاندانش دزد و اختلاس گرند آمده پشت تریبون و اعلام می کند دزد را بگیرید.
وی تصریح کرد: اولین نفری که نقشه راه را برای ما ترسیم می کند رهبری است و بعد آن شهدا هستند، امروز سوریه، عراق و لبنان در اختیار جبهه مقاومت هستند و این پیروزی ها را مدیون خون شهدای مدافع حرم هستیم.
رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: الگوی ما باید شهدا و رهبری باشند و نباید امروز الگوها تغییر پیدا کند، بعضی شهدای ما آثارشان از یک حوزه علمیه و دانشگاه بیشتر است.
فرمانده قرارگاه نصرت با اشاره به حضور رهبر انقلاب به همراه خانواده خود در بین مردم زلزله گفت: حضور رهبری همراه فرزندان خود حاوی پیام های زیادی برای مسئولین است .
سردار اهوازیان با اشاره به اردوهای راهیان نور گفت: مردم قزوین ید طولانی در اردوهای راهیان نور دارند و من شاهد بودم که بچه های قزوین در این اردوها کفش واکس میزدند و به زائران خدمت میکردند اما بزرگان ما در کیش به خوش گذرانی می پرداختند.
وی ادامه داد: چرا الگو را عبرت میکنید و خود که عبرت هستید را میخواهید الگو قرار دهید، گاهی نقش یک شهید الگو درست میکند، این اخلاق شهدا و رزمندگان است که در بین نیروهای مقامت و حتی دشمن تحول ایجاد میکند.
سردار اهوازیان تصریح کرد: بنیان گذار بیدار اسلامی و کسی که اولین نطفه های بیداری اسلامی را در قلب ارتش عراق گذاشت شهید علی هاشمی بود اخلاق و رفتار شهدا و رزمندگان ما در دفاع مقدس طوری بود که مردم عراق رزمندگان ما را پناه میداند و به آن ها کمک میکردند.
وی افزود: سرباز ولایت شدن به شعار نیست، شهدا کاری کردند که هر شهیدی از ما که در سوریه و عراق به زمین افتادند، به جای آن یک رویش عشقی و دلی صورت گرفت که هزارن نفر شیعه و سرباز ولایت شدند.
فرمانده قرارگاه نصرت گفت: مسئولین ما کشور را چهار سال بردند به مذاکره، نتیجه مذاکرات با دشمان چه دشت آوردی برای ما داشت؟ تحریم های ما در سازمان از 8 قطعنامه قبل از مذارکره به 86 قطعنامه رسیده است.
سردار اهوازیان تصریح کرد: سردار سلیمانی در 30 شهریور امسال گفت به انتقام خون شهید حججی کمتر از 3 ماه دیگر داعشی در منطقه وجود نخواهد داشت و توانست در کمتر از دو ماه شر داعش را از مردم منطقه کم کند و نتیجه مقاومت رزمندگان اسلام باعث شکست داعش شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: بچه های رزمنده 4 سال مقاومت کردند و داعش را نابود ساختند اما بعضی ها چهار سال با دشمن مذاکره کردند و هیچ دست آوردی نصیب مردم ما نشد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها