خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زیرکوه:

بسیج نماد حضور ملی، مقاومت ملی و آگاهی یک ملت است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زیرکوه گفت: بسیج نماد حضور ملی، مقاومت ملی وآگاهی یک ملت است،گفت: بسیج جریان و نیرویی مردمی و داوطلبانه، مبتنی بر آگاهی، تعلق خاطر و وفاداری به ارزش‌های برآمده از انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۵۱۳۳۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، صبح امروز به مناسبت هفته بسیج حجت الاسلام والمسلمین عبدی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زیرکوه در جمع دانش آموزان دبیرستان حضرت امام خمینی(ره) شاهرخت ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و تقارن هفته ی بسیج با این ماه و همچنین تبریک پیروزی رزمندگان مقاومت در مقابل داعشیان ملعون و خبیث اظهارداشت: شكل­ گيري بسيج به عنوان يك تشکل فراگير مردمي باپيام پنجم آذرماه 58 در فضاي پيروزي انقلاب اسلامي از ابتكارات حضرت امام خميني (ره) به شمار مي آيد.

وی گفت : بسيج به عنوان يك مدل حركت مردمي، از بي نظيرترين تشکل‌هاي مردمي در سطح جهان است چون هيچ يك از نهادها و حركتهاي اجتماعي در سطح انقلاب‌هاي جهان و در سطح جنبش‌هاي اجتماعي، هم از حيث انگيزه در شيوه‌هاي تشکل و هم از حیث شكل و شاكلة حركت با بسيج قابل مقايسه نیست.

وی با اشاره به این سخن رهبری(بسیجی یعنی علی (ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود) ، گفت: بسیجیان ما باید مولای متقیان علی(ع) را در همه ی کارهای خود به عنوان الگو قرار دهند.

پایگاه مردمی بسیج، مهم‌ترین کانون حفظ و تداوم بسیج است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زیرکوه با بیان اینکه، پایگاه مردمی بسیج، مهم‌ترین کانون حفظ و تداوم بسیج است،بیان کرد: مهمترین تشکلی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم به صورت داوطلبانه در آن حضور یافته و با عضویت در آن، در مقاطع حساس، از ارزش‌های اسلامی و انقلابی دفاع کرده اند، بسیج است.

بسیج تمامی اقشار اجتماعی و ادارات و سازمان‌ها ر شامل می‌شود

وی در ادامه افزود: بسیج تمامی اقشار اجتماعی و ادارات و سازمان‌ها ، بسیج دانش آموزی، دانشجویی، جامعه پزشکی، جامعه مهندسین، اساتید دانشگاه، ادارات و خواهران  شامل می‌شود و عاری از محدودیت صنفی، قومی، جنسیتی و شغلی می‌باشد و مرز جغرافیایی ،صنفی وقومی نمی‌شناسد.

وی افزود: بسیج همه‌ی اقوام ایرانی، اصناف گوناگون ملی درسطوح مختلف فکری، از انسان‌های نخبه‌ی برجسته‌ی ممتاز در میان اهل علم ودانشجویان گرفته تاجوانان و نوجوانان فعال وپرشور جامعه را در بر می‌گیرد.

بسیج نماد حضور ملی، مقاومت ملی و آگاهی یک ملت است

حجت الاسلام عبدی در پایان  با بیان اینکه بسیج نماد حضور ملی، مقاومت ملی وآگاهی یک ملت است،گفت: بسیج جریان و نیرویی مردمی و داوطلبانه، مبتنی بر آگاهی، تعلق خاطر و وفاداری به ارزش‌های برآمده از انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها