خبرهای داغ:
امام جمعه اقبالیه:

حضور به موقع در صحنه وظیفه بسیج است

امام جمعه اقبالیه گفت: بسیجی یعنی کسی که بصیرت و آگاهی دارد و به موقع و در صحنه بدون هیچ چشم داشتی حاضر می‌‌شود و این بسیجی است.
کد خبر: ۸۹۵۱۳۳۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه در جمع بسیجیان شهر اقبالیه با تبریک هفته بسیج، گفت: زیباست که هفته بسیج با ماه ربیع الاول متقارن شده است و تبریک می‌گوییم این هفته را به تمام مردم ایران و خدا قوت می‌گوییم به خواهران و برادرانی‌ که خالصانه در کشور فعالیت می‌کنند.
سید مرتضی فاطمیان گفت: بسیج عظمت والایی دارد و هر بسیجی ولایی یک عمار برای اسلام است که در شجره طیبه بسیج قرار گرفته است.
حجت الاسلام فاطمیان ضمن بیان اینکه بعد از جنگ سپاه در ساخت و ساز کشور، فناوری و هوا فضا فعالیت کرده است بیان کرد: در حال حاضر بسیجیان جبهه‌ها در حشد الشعبی عراق و سوریه برای دفاع از حریم ولایت رفته‌اند از سردار سلیمانی تا شهیدان همدانی و حججی و شهید محله‌مان شهید شیری همگی بسیجیان و سپاهیان مخلص خدا بودند که برای یاری رساندن به بندگان خدا رفتن خدا هم یاریشان کرد.
امام جمعه شهر اقبالیه در ادامه اظهار کرد: آیه ” اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم ” وعده الهی برای رساندن امدادهای غیبی به بسیجیان و سپاهیان مخلصی که به یاری بندگان شتافتند است و همین فعالیت برای رضای خدا باعث شده است کا سپاه خار چشم دشمن شود.
وی خاطرنشان کرد: در ایران اسلامی همه مردم که بیش از ۷۵ میلیون جمعیت دارد جزئی از بسیج هستند که در مواقع حساس اقتدار خودشان را نشان می‌دهند مثل زلزله اخیر کرمانشاه که می‌بینیم همه مردم بسیجی‌وار دوشادوش امدادرسانان در میدان حضوریافتند.
امام جمعه شهر اقبالیه یادآور شد: بلوکه کردن پول‌ها و کمک‌های ایرانیان توسط آمریکا ظاهر دشمن را برای برخی دوستداران امریکا مشخص می‌کند و مردم بدانند دشمن همیشه مقابل اسلام و انقلاب است و این عمل آمریکا حجت بر کسانیکه اعتماد بی‌چون و چرا به دشمن دارد را تمام می‌‌کند.
فاطمیان گفت: بسیجی یعنی کسی که بصیرت و آگاهی دارد و به موقع و در صحنه بدون هیچ چشم داشتی حاضر می‌‌شود و این بسیجی است که با شجاعت و جوانمردی که از امام حسین‌(علیه‌السلام) و یارانشان آموخته است در صحنه حضور پیدا می‌کند و طبق مکتب جامع الاطراف ما بین زن و مرد تفاوتی در این حضور ندارد.
امام جمعه شهر اقبالیه در پایان ضمن بیان تاثیرات بسیج در انقلاب و مصادره شدن آن توسط ولایتمداری بسیجیان اظهار داشت: بسیجی با پیروی از ولایت موجب حفظ اقتدار و استقلال کشور شده و می‌تواند در برابر نفوذ دشمن هوشیارانه عمل کند و همین حفظ استقلال و آزادی موجب صدور انقلاب به بقیه کشورها می‌شود.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار