امام جمعه اردبیل گفت: استان اردبیل از لحاظ درمانی پذیرای بیمارانی از کشور آذربایجان و شهرها و استان‌های مجاور است و از لحاظ درمانی در شرایط استثنایی قرار دارد.
کد خبر: ۸۹۵۱۳۵۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

اردبیل از لحاظ درمانی پذیرای بیمارانی از کشور آذربایجان و شهرها و استان‌های مجاور است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی صبح امروز در جریان بازدید از مرکز دیالیز بیمارستان بوعلی اردبیل با اشاره به اینکه نباید اختصاص امکانات درمانی و بهداشتی را مطابق جمعیت استان در نظر گرفت اظهار کرد: استان اردبیل از لحاظ درمانی پذیرای بیمارانی از کشور آذربایجان و شهرها و استان‌های مجاور است و از لحاظ درمانی در شرایط استثنایی قرار دارد.

وی گفت: در آینده نزدیک با کمک متخصصان و مسئولان استانی امکانات لازم برای انجام پیوند کلیه در استان فراهم می‌شود و این اقدام بسیار مبارکی است که ما نیز از آن حمایت می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: در سال‌های گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه بهداشت و درمان در سطح کشور انجام گرفته که استان ما نیز از آن بی‌بهره نبوده است و ما امیدواریم با پیشرفت علمی مقدار نیاز مردم و بیماران به امکانات پزشکی کاهش یابد.

اردبیل از لحاظ درمانی پذیرای بیمارانی از کشور آذربایجان و شهرها و استان‌های مجاور است

عاملی افزود: تامین امکانات در مرکز دیالیز استان در حد عالی بوده و خدمت‌رسانی پرسنل این مجموعه و در راس آنها مدیریت دانشگاه علوم پزشکی در حد مناسب و قابل قبول است.

وی بیان کرد: حضور یک مرکز کاملا مردمی به نام انجمن بیماران کلیوی نشان از توجه و حس انسان دوستی بالا در میان نیروهای مردمی است که بسیار قابل تحسین است.

ارسال نظرات