خبرهای داغ:
سروان محمدنیا فرمانده سپاه ناحیه شهرستان جاجرم در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج به عنوان پیشگام در عرصه ی اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و همه ی عرصه ها ی تعریف شده تلاش می کند و به مسئولین برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی کمک می کند.
کد خبر: ۸۹۵۱۳۵۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سروان محمدنیا فرمانده سپاه ناحیه شهرستان جاجرم در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج به عنوان پیشگام در عرصه ی اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و همه ی عرصه ها ی تعریف شده تلاش می کند و به مسئولین برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی کمک می کند.

وی با بیان اینکه بسیج از بطن مردم است افزود: نقطه ی عطف فعالیت های بسیج را در بحث زلزله ی کرمانشاه می ببینید که مجموعه ی بسیج و سپاه به عنوان خدمت گزار مردم در صحنه حضور دارند.

محمدنیا با بیان اینکه در هفته ی بسیج ۱۱۵ عنوان برنامه پیش بینی کردیم ابراز داشت: ان شاءالله به کمک بسیجیان عزیز و مسئولین محترم برنامه های هفته بسیج در سطح شهرستان اجرا خواهد شد .

وی مهم ترین و شاخص ترین برنامه ها را  دیدار با امام جمعه های جاجرم،سنخواست و شوقان ، عطر افشانی مزار شهدا  ، حضور منسجم بسیجیان در نماز جمعه ، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان، برپایی نمایشگاه دستاوردها و عملکردهای بسیج در شهرستان عنوان کرد.

محمدنیا گفت: نقطه ی عطف برنامه های هفته ی بسیج در روز پنج آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و همایش بزرگ اجتماع بسیجیان به نام شکوه مقاومت را در شهرستان جاجرم،و شهرهای سنخواست و شوقان برگزار می کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه جاجرم گفت: در طول هفته ی بسیج برنامه هایی در حوزه ی محرومیت زدایی داریم از جمله اعزام اردوهای جهادی و بازدید از برنامه های اقتصاد مقاومتی که از امروز شروع شد و اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم که در طول هفته ی بسیج اجرا می شود.

وی افزود: برنامه های فرهنگی و اعتقادی و یادواره ی شهدا که عمق بخشی در حوزه ی انقلاب و نظام است  در دستور کار مجموعه ی بسیج با هدف مسجد محوری است‌.

سروان محمدنیا با بیان اینکه مسابقات مختلف ورزشی هم پیش بینی کرده ایم افزود: مسابقات ورزشی کشتی آزاد و کشتی با چوخه در روز پنج شنبه در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها