خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان جاجرم :

بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور است

خطیب جمعه جاجرم ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور است که در عرصه های گوناگون حلال مشکلات هستند و همه باید برای از بین بردن مشکلات کشور بسیج شویم.
کد خبر: ۸۹۵۱۳۶۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان جاجرم ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت پیامبر و شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) ابراز داشت: سیره زندگی معصومین باید در زندگیمان پیاده شود و آنها بهترین الگو برای ما هستند.

وی یکی از ویژگی های امام رضا (ع) را امر به معروف و نهی از منکر خواند و گفت: جامعه بی تفاوت به امر به معروف و نهی از منکر نمی تواند ادعا کند که من شیعه واقعی امام رضا هستم.

خطیب جمعه جاجرم ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور است که در عرصه های گوناگون حلال مشکلات هستند و همه باید برای از بین بردن مشکلات کشور بسیج شویم.

وی گفت: رضایت مندی از خداوند در زندگی موجب آرامش انسان خواهد شد.

موسوی ضمن عرض تسلیت به بازماندگان زلزله غرب کشور گفت: امروز روز جهاد مالی است مسئولین و مردم در حد توان خود به زلزله زدگان کمک کنند.

موسوی با بیان اینکه همه به زلزله زده ها کمک کنند تصریح کرد: عقده گشایی سیاسی از زلزله زدگان باعث تاسف است.

وی با بیان اینکه  گره های موجود در زندگی معلول نارضایتی از زندگی است ابراز داشت:  یکی از دلایل امتحان الهی اتمام حجت در روز قیامت  است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه راه پیروزی در آزمایشات صبر و مقاومت است گفت: قبولی در امتحان الهی تنها در عملکرد اجرایی نیست بلکه در اخلاص نیت و قصد ها هم هست.

وی با بیان اینکه مسئولیت امانت است و باید از این امانت به خوبی استفاده کرد گفت: متاسفانه در انتخاب افراد برای منصب ها تنها حلقه مفقوده شایسته سالاریست.

وی اظهار داشت: بزرگترین سرمایه بعد از خدا و ولایت، مردم جمهوری اسلامی ایران هستند نه غرب و کشورهای اروپایی و هرکس به ایادی استکبار اعتماد کند همین دنیا جواب اعتماد خود را با خیانت آنها خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها