خبرهای داغ:
در گرامیداشت هفته بسیج، گردهمایی فرماندهان واحد‌های بسیج طلاب و روحانیون حوزه شهید مطهری شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۱۴۱۴
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گردهمایی فرماندهان پایگاه‌ها و شورای بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود به مناسبت هفته بسیج در محل این حوزه برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام موسویان سرپرست بسیج طلاب و روحانیون شاهرود در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به اعزام روحانی به اردوی راهیان نور از پایگاه‌ها خواست تا در این زمینه همکاری لازم را داشته و تلاش کنند روحانیون مشتاق را به این اردو اعزام نمایند.
وی با اشاره به اردو‌های جهادی بسیج طلاب افزود: با هماهنگی‌های انجام شده اردو‌های جهادی در روستا‌ها در راستای فعالیت‌های تبلیغی و معرفتی اجرا می‌شود و امیدواریم با حضور طلاب بسیجی این اردو‌ها با اثرگذاری بالاتری اجرا گردد.
موسویان با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج گفت: با توجه به خدمت رسانی و اولویت این امر و ترویج فرهنگ بسیج در جامعه برنامه‌ها با این رویکرد‌ها اجرا و تلاش شود پایگاه‌های بسیج حداقل یک برنامه در راستای این هفته در حوزه‌های علمیه برگزار نمایند.
گردهمایی فرماندهان واحد‌های بسیج طلاب و روحانیون شاهرود+عکس
وی با بیان اینکه تفکر بسیجی اثرگذار است افزود: باید تلاش کنیم تا فرهنگ بسیجی در حوزه‌های علمیه ما که اثرگذار هستند تبیین و بسط پیدا کند تا بتوانیم اثرگذاری لازم را در امر تبلیغ و فعالیت‌های معنوی و ترویج ارزش‌های الهی داشته باشیم.
در این جلسه فرماندهان پایگاه‌ها به بیان نظرات و برنامه‌های خود در خصوص هفته بسیج پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها