رئیس دانشگاه آزاد دیر:

بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است

رئیس دانشگاه آزاد دیر گفت: بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است.
کد خبر: ۸۹۵۱۴۲۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر،  عبدلعزیز بحرانی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: بسیجی ازجمله واژه هایی است که به لطف انفاس قدسی امام خمینی(ره) تنها در لغتنامه و دایره المعارف انقلاب اسلامی یافت می شود.

بحرانی ادامه داد: بسیجی فرد عاشق سر از پا نشناخته ای است که لحظه به لحظه زندگی خویش را وقف اسلام، قرآن، ولایت و انقلاب اسلامی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: احساس مسولیت و تعهد در برابر انقلاب مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است و بسیجیان به بهترین نحو مردم ایران در دفاع از میهن اسلامی را به ظهور رسانده اند. وی تاکید کرد: بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری نیز به زیبایی متجلی شده است: "بسیج در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است".

وی ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، هفته بسیج مستضعفان را به محضر رهبرمعظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی)، بسیجیان سلحشور، آزادگان گرانقدر، ایثارگران مخلص، پاسداران و کلیه پرسنل نیروهای مسلح تبریک گفته و از خداوند قادر و متعال، عزت و سربلندی همه بسیجیان عزیز و مخلص ایران اسلامی رامسئلت می نمایم.

عبدالعزیز بحرانی

رئیس دانشگاه آزاد بندر دیر

انتهای خبر./

ارسال نظرات