مسئول سازمان بسیج طلاب آذربایجان شرقی در گفتگو با «بسیج»:
حجت الاسلام تقوی آزاد گفت: بسیج در عرصه های فرهنگی هم همیشه جلودار بوده، فرهنگ سازی بسیج در همه زمینه ها از جمله اقدامات ماندگار این تشکل عظیم مردمی است که نباید مورد غفلت قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۹۵۱۴۳۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

حجت الاسلام علی تقوی آزاد مسئول سازمان بسیج طلاب آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: نقش بسیج در زمینه های مختلف اجتماعی،فرهنگی، اقتصادی، اداری و امنیتی و تعالی و پیشبرد ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی مهم و انکار ناپذیر است.

وی افزود: بسیج همه جا نقش دارد. یکی از جاهایی که نقش بسیج بیشتر از هر جایی تبلور پیدا می کند همان بحث استکبار ستیزی است که باید همیشه پر رنگ باشد. بسیج در عرصه های فرهنگی هم همیشه جلودار بوده و نقش اساسی و کلیدی در این قضیه ایفا کرده است. فرهنگ سازی بسیج در همه زمینه ها از جمله اقدامات ماندگار این تشکل عظیم مردمی است که نباید مرود غفلت قرار بگیرد.

مسئول سازمان بسیج طلاب آذربایجان شرقی بیان داشت: در حوادث غیر مترقبه هم بسیج گام های مهمی برداشته و در زمان نیاز ضرور ی مردم سر اط پا نمی شناسد. بسیج باید بیشتر تقویت شود چرا که تقویت بسیج یعنی تقویت مردم و  نظام جمهوری اسلامی ایران که سرافرازی همه ملت را به ارمغان می آورد.

 

ارسال نظرات