یک کارگردان در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

تلاش بسیج در حوزه هنر با حمایت از هنرمندان انقلابی

اسلام لو گفت: سازمان سینمایی باید این کار را انجام دهد که متاسفانه انجام نمی دهد و این بسیج است که می تواند در حمایت از فیلم های ارزشی و انقلابی تلاش کند.
کد خبر: ۸۹۵۱۴۴۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

محمدرضا اسلام لو کارگردان سینما و مستند ساز در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج بیان کرد: بسیج در حوزه فرهنگی کارهای بسیار زیادی می تواند انجام دهد و ما هنرمندان هم انتظارات زیادی از بسیج داریم چرا که ظرفیت بسیار خوبی در همه عرصه ها به ویژه فرهنگی دارد.

وی افزود: در مواقعی که نگرانی هایی از نظر امنیتی برای کشور به وجود آمده بسیج ورود کرده و در قضایای دیگر نیز همینگونه است.

این مستند ساز خاطرنشان کرد: در حال حاضر نگرانی های بسیار زیادی در حوزه فرهنگی کشور وجود دارد. مقام معظم رهبری نیز به حدی دغدغه دارند که شب ها خواب به چشمشان نمی آید. لذا بسیج باید دست به کار شود و به صورت  جهادی در حوزه فرهنگی اقدام کند.

اسلام لو با اشاره به ظرفیت و مسئولیت بسیج در این رابطه گفت: دفاع، گسترش، ترمیم و حمایت از ارزش های انقلاب اسلامی ایران در حوزه فرهنگی باید سرلوحه برای انجام این کار باشد. در حال حاضر بسیاری از فیلم ها و آثار هنری در راستای ارزش های انقلاب اسلامی و کار فاخری نیستند.

وی گفت: این وظیفه بسیج است که وارد میدان شود و این قضیه را مدیریت و سرپرستی کند. سازمان سینمایی باید این کار را انجام دهد که متاسفانه انجام نمی دهد و این بسیج است که می تواند در حمایت از فیلم های ارزشی و انقلابی تلاش کند.

کارگردان سینما و مستند ساز کشورمان گفت: امروز هنرمندان ولایی و انقلابی همه خانه نشین شده اند بسیج باید از این بازیگران و هنرمندان حمایت کند. چرا الان فیلم  اثر هنری در مورد انقلاب اسلامی نداریم؟ بسیج توانایی بسیار خوبی دارد و با حمایت از فیلم های ارزشی و هنرمندان انقلابی می تواند این حوزه را مدیریت و ساماندهی کند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار