فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال وبختیاری گفت: قرارگاه خدمات رسانی شهید محمد سعید جعفری سپاه استان با هدف امداد رسانی به مردم در شرایط بحران در چهارمحال وبختیاری تشکیل شد.
کد خبر: ۸۹۵۱۴۷۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

فرمانده حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان اظهار کرد: قرارگاه خدمات رسانی شهید محمد سعید جعفری سپاه استان با هدف امداد رسانی به مردم در شرایط بحران در چهارمحال وبختیاری تشکیل شد.

وی  عنوان کرد: این قرارگاه در حال حاضر با تشکیل کمیته های فنی تخصصی برای کمک به بازسازی ۶ روستای کرمانشاه برنامه ریزی می کند.

سردار اکبری با بیان اینکه هدف از تشکیل این قرارگاه مردم یاری است؛ افزود: این قرارگاه درتأمین مسکن مردم زلزله زده دهستان پشت تنگ به صورت جهادی و با بهره گیری از تمام ظرفیتهای مردمی، رده های بسیج و امکانات سپاه استان در جهت رفع مشکلات مردم تلاش می کند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام خاطر نشان کرد: باحضور میدانی درمناطق نیازهای مردم احصاء و اولویتهای کمک رسانی مشخص شده است و از مردم غیرتمند استان تقاضاداریم محورمساعدت را بر کمکهای نقدی قرارداده و ازطریق رده های مقاومت بسیج سراسر استان کمکهای خود را ارسال نمایند .

سردار اکبری در ادامه گفت: با توجه به بروز حوادث طبیعی تشکیل این قرارگاه و آمادگی همیشگی اعضای آن برای برنامه ریزی منطقی جهت مدیریت شرایط بحران ضرورت مضاعف دارد.

ارسال نظرات