امام‌جمعه دلفان گفت: آنچه در جامعه امروز ما مهم بوده انقلابی ماندن جوانان ما است.
کد خبر: ۸۹۵۱۴۷۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر جمیاری، امام‌جمعه دلفان گردهمایی بزرگ انقلابیون جوان دانشجویان لرستان در دانشگاه علامه طباطبایی با حضور جمعی از مسئولان، دانشجویان برگزار شد اظهار داشت: آنچه در جامعه امروز ما مهم بوده انقلابی ماندن جوانان ما است.

وی افزود: واژه قلب 100 بار در قران آمده و انسان با قلب زنده است و حیات امروز دانشجویان و جوانان ما اصلش به قلب بازمی‌گردد.

امام‌جمعه دلفان بیان کرد: ظواهر انسان گذرا است و در برخی مواقع انسان در اوج است و بعد از مدتی انگیزه کمتر می‌شود و بعدازآن به مرحله پیری رسیده و بعدازآن فرد فوت می‌شود که این روال بین همه ما طبیعی است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی که به وجود آمده توسط دیگران کاشته شده و امانتی در دستان ما است که باید حفظ شود، عنوان کرد: شعار من انقلابی‌ام یعنی من به دنبال تغییر و تحول هستم اما آیا ما در جامعه‌ای که زندگی می‌کنیم به دنبال تغییر و تحول هستیم.

جمیاری با اشاره به اینکه امروز برخی افراد فریاد میزند و درود بر سپاه مقتدر که داعش را نابود کرد تغییر و تحولی است، تصریح کرد: وقتی دانشجویان و بسیجیان در تلاش‌اند تا افکار به این سمت‌وسو برود یعنی هنوز انقلابی وجود دارد یعنی ایران مقتدر هنوز انقلابی گری و متفاوت کردن اوضاع جهان را ادامه می‌دهد که نشان بر حرکت و تحول است.

وی تصریح کرد: امروز اگر امام خامنه‌ای خودش بدون سیستم دولتی به مناطق زلزله‌زده  رفته و سرکشی می‌کند وقتی بزرگ‌ترین شخصیت ما در عالم اسلام این‌گونه وارد می‌شود و با افرادی روبه‌رو می‌شود که از صمیم دل برای وی دست‌نوشته‌هایی دارند به معنای  همان زنده‌بودن قلب و حیات دل داشتن  است.

امام‌جمعه دلفان   با اشاره به اینکه مردم از جان‌ودل مایه می‌گذارند معنایی جوان انقلابی است، گفت:  از دید قران در سوره مائده آیه 54  به جوان انقلابی  اشاره‌شده است .

وی تصریح کرد: برخی از ما حریم هار ا شکسته‌ایم و دیگران وارد حریم ما شده‌اند که کار درستی نیست بلکه  افراد باید حدومرز سیاسی، اجتماعی،  فرهنگی و .. را رعایت کند .

جمیاری گفت: وقتی افرادی به سپاه مقتدری را که امروز  امنیت کشور را تأمین می‌کند می‌گویند ما دولت تفنگ به دست نمی‌خواهیم باید انتظار داشته باشیم ترامپ  سپاه ما را تروریسم بنامد.

 وی افزود: امروز سپاه باقدرت خود رد سوریه و عراق و لبنان آن‌چنان تلاش کرده که داعش را پایان داد و  با دیگر کشورهایی که علیه ما هستند نیز مقابله می‌کنیم .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات