یادواره شهید دانش آموز کاظم طهماسبی و 36 هزار شهید دانش آموز دیگر در واحد مقاومت بسیج ابتکار شهر باباحیدر برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۵۱۴۸۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فارسان در این یادواره اظهار کرد: در معرفی بسیج کسی بهتر از ولی امر مسلمین نمی تواند معرف این نهاد مقدس باشد و ویژگی بسیجی را به ما بفهماند.

وی عنوان کرد: بسیج یکی از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی و مهمترین یادگار بنیان گذارجمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است که در عرصه های مختلف علمی ، فرهنگی و اقتصادی حضور دارد ولی آنچه امروز فعالیت بسیج را محسوس کرده است، حضور بسیج در محرمیت زدایی و خدمت رسانی به مردم است که در این مسیر ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی را در دستور کار دارد . 

سید محمدرضا علوی خاطر نشان کرد: در هر عرصه ای که دشمن بخواهد نفوذ کند آن قشری که مقابله می کند بسیج است و محور دفاع از انقلاب، همین آحاد عظیم بسیجیان هستند.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی اشاره داشت و بیان کرد: معنویت، شجاعت ، استقلال ،آزادگی ، حقیر نشدن ، حساس بودن ، تکیه برامید الهی ، ایمان عمیق ، هوشیاری ، شناخت دشمن ، ایستادگی و مقاومت و حرکت منطقی جز خصوصیاتی است که در بسیج از ابتدا بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فارسان به انتظارات رهبری از بسیجیان هم اشاره کرد و گفت : پاسداری از هویت ملی ودینی، الگو شدن بسیج برای جوانان، حفظ فضای سالم در کشور، هدایت جوانان به حق و حقیقت از جمله مباحثی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید داشته و از بسیجیان انتظار دارند که در این مسیر پیشرو باشند.

ارسال نظرات