معاون اجرایی سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه استان با تمام قوا برای کمک بخه زلزله‌زدگان پای کار آمده است
کد خبر: ۸۹۵۱۵۰۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیای؛ سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی امروز در دیدار از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز شهرکرد به مناسبت هفته بسیج افزود: امروز در دوردست ترین نقاط کشور آثار خدمات و فعالیت های بسیج به خوبی نمایان است و در کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه نیز ، سپاه و بسیج با تمام قوا وارد عمل شد.

معاون اجرایی سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری با اشاره به خدمات بسیج در عرصه های مختلف، گفت: بسیج در حوزه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی پیشگام و پیشتاز است.

وی با تبریک پایان سیطره داعش، تصریح کرد: این پیروزی را مرهون رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، مجاهدت رزمندگان و شهدای مدافع حرم، ظرفیت بسیج مردمی، همراهی مردم و تلاش رسانه ها در تبیین ماهیت شجره خبیث داعش هستیم.

مولوی افزود: با بهره گیری از ظرفیت بسیج مردمی، معادله قدرت را در منطقه به نفع جبهه مقاومت رقم خورد.

معاون اجرایی سپاه چهارمحال و بختیاری، مطالبه گری را از مهمترین رسالت های فعالان عرصه رسانه دانست و گفت: انتقال مطالبات و مشکلات مردم، بیان خدمات نظام، روشنگری و تبیین مواضع و رهنمودهای مقام معظم رهبری از دیگر رسالت های خبرنگاران است.

ارسال نظرات