معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: یپ ۴۴ در دوران دفاع مقدس خالصانه ترین کارها را انجام دادند و برای کشور افتخار آفرین بودند و امروز نیز بازسازی ۶ روستا را برعهده گرفته است.
کد خبر: ۸۹۵۱۵۲۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در دیدار از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز شهرکرد با قدردانی از همکاری خبرنگاران ایرنا با مجموعه سپاه و بسیج، اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری استان مستعدی است و اصحاب رسانه با روحیه بسیجی خود در پیشبرد برنامه ها تلاش بسیاری دارند.

سرهنگ پاسدار حمیدرضا توسلی در ادامه با اشاره به دوران دفاع مقدس، علت جاودانگی رشادت های رزمندگان اسلام را الگوگیری از عاشورا دانست و گفت: امروز پیام عاشورا به وسیله انقلاب اسلامی در جهان فراگیر شده و انسان های آزادی‌خواه را با خود همراه کرده است.

 معاون روابط عمومی سپاه چهارمحال و بختیاریبا بیان اینکه حضرت امام سجاد علیه السلام و حضرت زینب کبری سلام الله علیها با خطبه خوانی خود و بیان قیام عاشورا ،اسلام ناب را زنده نگه داشت، عنوان داشت: امروزه خبرنگاران با قلم خود می‌توانند پیام انقلاب و اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه وآله وسلم را به گوش جهانیان برسانند.

وی همچنین با اشاره به نوع دوستی مردم ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: امروز سراسر ایران به یاری مردم کرمانشاه آمده و با کمک های نقدی و معنوی خود نوع دوستی و محبت خود را به تصویر کشیدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مردم عزیز استان با حضور پرشور خود تیپ مقدس ۴۴حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در دوران دفاع مقدس خالصانه ترین کارها را انجام دادند و برای کشور افتخار آفرین بودند و امروز نیز سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با کمک مردم مومن و مسئولین استان، بازسازی ۶ روستا را برعهده گرفته است و در حال حاضر کار  آوار برداری آغاز شده است.

ارسال نظرات