خبرهای داغ:
فرمانده تیپ یکم سپاه نینوا:

دوراندیشی مقام معظم رهبری نقش موثری در نابودی داعش داشت

فرمانده تیپ یکم سپاه نینوا گلستان گفت: نقش مقام معظم رهبری و دوراندیشی ایشان در پیروزی جبهه مقاومت چه در سوریه و چه در عراق نقش موثری در نابودی داعش داشت.
کد خبر: ۸۹۵۱۵۲۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرگزاربسیج گلستان, سردار علی ملک شاهکوهی,در یادواره شهدای وحدت, در مسجد النبی اهل سنت اسلام محله روستای ازدارتپه شهرستان آزادشهر اظهار داشت: نقش مقام معظم رهبری و دوراندیشی ایشان در پیروزی جبهه مقاومت چه در سوریه و چه در عراق نقش موثری در نابودی داعش داشت.

وی افزود: ایجاد روحیه مقاومت در جوانان سوریه و دوری کردن تهدید در جبهه مقاومت و دور کردن تهدید از سایه کشور خودمان, از عوامل دیگر نابودی داعش بود.

سردار ملک شاهکوهی افزود: در شرایطی که در سوریه هیچ چیز جای خود نبود و داعش یکی پس از دیگری استانها و شهرها را به تصرف خود در می‌آورد و ملت بی‌گناه سوریه نیز زندگی می‌کردند, مدافعین حرم و سپاهیان و جوانان انقلابی, بنا بر فرمایشات دوراندیش مقام معظم رهبری, مبنی بر اینکه باید سوریه حفظ شود, وارد دمشق شدند.

فرمانده تیپ یکم سپاه نینوا گلستان یادآور شد: فرزندان جمهوری اسلامی ایران در کنار جوانان سوریه و افغانستان برای حفظ اسلام و نابودی داعش جنگیدند تا امنیت و آرامش را به این کشورها برگردانند.

فرمانده تیپ یکم سپاه نینوا اظهار کرد: اگر جوانان انقلابی ایران, از حرمین حفاظت و پاسداری نمی‌کردند, اکنون معلوم نبود عناد و دشمنی داعش که از خوارج هم بدتر بود, چه بلایی بر سر حرمین می‌آوردند.

سردار ملک شاهکوهی تصریح کرد: سردار سلیمانی یکی از نقش های اصلی داشت, مقام معظم رهبری فرمان دادند و سردار سلیمانی با حضور فیزیکی در صحنه نبرد بود و وی و شهید همدانی در کنار نیروهای مقاومت با دشمنان جنگیدند و پوزه داعش را به خاک مالیدند و این پیروزی بزرگ را به کام ملت ایران, عراق, سوریه, افغانستان و لبنان شیرین کردند.

فرمانده تیپ یکم سپاه نینوا تاکید کرد: اگر فرمان مولای ما, مقام معظم رهبری روی زمین می ماند, که باید سوریه حفظ شود, امروز قطع و یقین اسرائیل دوم به نام اسلام شکل می‌گرفت و ما باید در مرز کرمانشاه, خوزستان, سیستان و بلوچستان و کردستان ,با داعش مبارزه می‌کردیم.

انتهای پیام/

خلیل خسرویان خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج از آزادشهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار