در هفته بسیج حسينه مسجد امام علي(ع) زيباشهر توسط گروه جهادي امام علي (ع) ناحيه كنارك ساخته شد
کد خبر: ۸۹۵۱۵۳۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
فرمانده ناحیه کنارک در حاشیه ساخت حسینیه به خبرنگار بسیج در چابهار، گفت: اردو‌های جهادی مقدمه‌ای بر سبک زندگی و تعمیق و گسترش روحیه جهادی است که به تربیت و کادرسازی نسل آینده انقلاب کمک کرده و جامعه را به سوی پیشرفت و توسعه سوق می‌دهد.

سرهنگ پاسدار علی حق پرست با اشاره به تاثیر شگرف اخلاص در پیشرفت کار‌ها بیان کرد: باید توجه ویژه‌ای در این زمینه انجام شود تا افراد غیر بسیجی نیز وارد برنامه‌های اجرایی پایگاه‌ها و حوز‌های مقاومت بسیج شوند، همچنین بسیجیان باید هم فکری کنند تا مشکلات و معضلات منطقه و محله سکونت خود را بر طرف کنند.

وی با بیان اینکه اهداف بسیج و سپاه همان ارزش‌های اسلام و نظام است عنوان کرد: وظیفه سپاه پاسداران دفاع همه جانبه از انقلاب و نظام اسلامی در مقابل هرگونه تهدید دشمن است که انقلاب و نظام را نشانه می‌گیرد و همه باهم باید پاسداری کنیم.

فرمانده ناحیه کنارک افزود: تمام ناراحتی مستکبران از بسیج و سپاه از فعالیت‌های مردمی است که انجام می‌دهند و اینکه زیربار زور نمی‌روند، و اگر امروز به مجموعه سپاه می‌تازند برای مواضع استکبار‌ستیز این مجموعه است.

سرهنگ حق پرست خاطرنشان کرد: تلاش پاسداران و بسیجیان در سطح ناحیه کنارک جهادگونه و یک مجموعه فعال و پویا است و باید این فعالیت‌ها را روز به روز افزایش دهیم و به خارج از مجموعه منتقل کنیم و از سوی دیگر باید روی جذابیت فعالیت‌های بسیج کار شود تا ضعف‌های احتمالی برطرف شود.
ارسال نظرات