امام جمعه شهرستان زاوه بیان داشت: بسیج از بطن مردم و از میان خود مردم تشکیل شده و این نهاد انقلابی شجره طیبه‌ای است که همه اقشار جامعه از میوه‌های آن متنعم می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۵۱۵۳۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام سید مهدی مصطفویان در جمع پایوران سپاه ناحیه زاوه اظهار داشت: بسیج مصداق شجره طیبه‌ای است که همیشه همه اقشار جامعه از میوه‌های آن متنعم شده اند.

وی در تکمیل تبیین جایگاه بسیج افزود: بسیج از بطن مردم و از میان خود مردم تشکیل شده و توان یافته و متعاقب آن هروقت خود مردم و محرومین نیاز‌های مادی و معنوی داشته اند نیز بصورت فعال و خودجوش در صحنه حاضر شده و نقش‌آفرینی می‌کند.

حجت الاسلام مصطفویان در ادامه با اشاره به حادثه زلزله اخیر استان کرمانشاه و تسلیت جان باختن تعداد زیادی از هموطنانمان، گفت: کمک رسانی، امداد و مردم یاری بسیج در این حادثه چه در محل وقوع زلزله و از آن مهمتر در تجمیع کمک‌های انسان دوستانه نقدی و غیر نقدی مردم سراسر کشور، مصداق بارز این محرومیت زدایی‌ها است که مثل همیشه نمود داشته و جای تشکر دارد.

امام جمعه شهرستان زاوه سپس برچیده شدن شجره خبیثه و ملعونه صهیونیستی، آمریکایی و سعودی داعش را تبریک گفته و ضمن گرامیداشتن یادوخاطره شهدای مدافع حریم ولایت از کشور‌های مختلف، افزود: همه شاهد بودیم که فرمانده شجاع و دلاور جبهه مقاومت سردارسرلشکر حاج قاسم سلیمانی علی رغم ابهت و اقتدار بسیار زیادش، چگونه در مقابل مولا و امامش، خودرا یک سرباز نامیده و همیشه پا در رکاب در جهت تطمیع به دستور مقام عظمای ولایت.

وی در پایان گفت: انشاءالله خداوند متعال توفیق بدهد تا بتوانیم نیت خود را خالص کرده و به مردم و محرومین و مستضعفین خدمت رسانی نماییم.
ارسال نظرات