رئیس سازمان بسیج اصناف در گفتگو با «بسیج»:
حسن پور گفت : تمام نهاد‌ها و اداره‌ها در تعدیل نیرو‌های خود اجتناب نمی‌کنند چراکه عدم گردش مالی یا عدم بازار مناسب برای فروش کالا‌های خود دچار مشکلات متعدد هستند.
کد خبر: ۸۹۵۱۵۳۶
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۲

غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درباره اخراج کارگران مجتمع‌های صنعتی که مدیریت داخلی دارند گفت: در خصوص اخراج کارگران نمی‌شود یک روند یا دلیلی ثابت آورد تا بتوانیم موضوع را بررسی کنیم. در حال حاضر تمام نهاد‌ها و اداره‌ها در تعدیل نیرو‌های خود اجتناب نمی‌کنند چراکه عدم گردش مالی یا عدم بازار مناسب برای فروش کالا‌های خود دچار مشکلات متعدد هستند. از این رو برای حفظ و بقای خود به گره گشایی‌هایی مثل اخراج کارگران روی می‌آورند.
وی با اشاره به بازده یک کارمند دولتی با کارمند خصوصی افزود: طرح اصل ۴۴ قانون اساسی یکی از روش‌های موثری خواهد بود که می‌تواند از افزایش رشد جمعیت بیکار کشور و تعدیل نیرو‌های سازمان‌هایی حتی دولتی جلوگیری کند
حسن پور درباره عدم واگذاری بخش دولتی به خصوصی اظهار داشت: یکی از مهمترین دلایل عمده‌ای که واگذاری‌ها رخ نمی‌دهد بیشتر مسئله سود و زیان است چراکه منافع بعضی از افراد به خطر می‌افتد. از طرفی هم بخش خصوصی هم انرژِی خود را در بازار تولیدی نمی‌گذارد و بیشتر در مشاغل کاذب که سودی بیشتری دارد سرمایه گذاری می‌کند.
ارسال نظرات