امام جمعه موقت چابهار در نشست بصیرت افزایی فرهنگیان بسیجی:
امام جمعه موقت چابهار زحمتکش ترین قشرجامعه را قشر فرهنگی دانست و گفت: جامعه فرهنگی نقش بسیار مهمی در تربیت فرهنگ، نگاه و تفکر بسیجی در جامعه دارد
کد خبر: ۸۹۵۱۵۴۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار، حجت الاسلام والمسلمین مهدی کریمی در نشست بصیرت افزایی فرهنگیان بسیجی چابهار اظهار کرد: آموزش و پرورش نقش پایه‌ای در تربیت جامعه بسیجی دارد و امروزه با توجه به جایگاه بسیار حساس کشور در منطقه، بسیج می‌تواند در نشان دادن چهره نظام جمهوری اسلامی و ایجاد جاذبه در درون جامعه و مشارکت و جذب جوانان و نوجوانان به سمت الگو‌های سازنده مبتنی بر هویت ملی، اسلامی گام بردارد.

وی با تأکید بر تبیین ارزش‌ها و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه عنوان کرد: رمز پیروزی ایران در دوران دفاع مقدس ولایت‌فقیه و گوش به فرمان بودن و مطیع امر رهبر بودن رزمندگان بود.

امام جمعه موقت چابهار با تأکید بر انتقال ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا و رزمندگان به نسل جوان یادآور شد: این مسائل باید در تمام طول سال در بین مردم و به ویژه جوانان و قشر دانش‌آموزان تبیین و بصیرت‌افزایی شود و فقط به این هفته اکتفا نشود.

معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش چابهار با تبریک هفته بسیج و فرا رسیدن ماه ربیع الاول، این ماه را بهار ماه‌ها و رحمت خداوند دانست و افزود: در این ماه ذخایر برکات خداوند و نور‌های زیبای او بر زمین فرود آمده است.

حسن نوروزی افزود: ما باید تفکر، فرهنگ بسیج و بسیجی بودن را از مدارس پایه شروع، تا این تفکر باعث اعتلای جامعه شود.

وی بسیج را قدرتمند‌ترین عنصر دلسوز در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: با اطمینان‌ترین سنگر برای اهداف مقدس امام راحل (ره) و اسلام ناب محمدی (ص) بسیج است.

جلسه بصیرت افزایی بسیجیان با حضور امام جمعه موقت شهرستان، مدیرآموزش و پرورش، کادر اداری و جمعی از فرهنگیان بسیجی در محل نمازخانه اداره برگزار شد.
ارسال نظرات