رئیس بسیج جامعه زنان :

بسیجی همیشه باید در برابر فرصت ها آماده به خدمت باشد

رئیس بسیج جامعه زنان گفت:آینده مطمئنا دارای فرصت هایی است همانگونه که بدون شک دارای تهدیداتی نیز هست بنابراین یک بسیجی همیشه باید در برابر فرصت ها آماده به خدمت باشد و در برابر تهدیدات در وسط میدان باشد .
کد خبر: ۸۹۵۱۵۴۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  اکرم رنجبر  ضمن تبریک پیروزیهای جبهه ی مقاومت و گرامیداشت هفته بسیج بیان داشت: بسیج به عنوان یکی از یادگارهای ارزشمند حضرت امام(ره) بود که با نگاه متعالی ایشان در سال ۵۸ تشکیل شد ایشان با دوراندیشی شان تشکیل ارتش دهها میلونی به عنوان بسیج را مطرح کردند.

 

رئیس بسیج جامعه ی زنان ادامه داد: بسیج یک ارگان نظامی نیست بلکه یک حرکت و تفکر است و بسیج و بسیجی بودن هرگز مرز نمی شناسد و بسیجی جان و مالش را وقف اسلام میکند.

 

رنجبر تاکید کرد:به گفته ی مقام معظم رهبری بسیجی یعنی کسی که تمام وجودش وقف اسلام است و طبق فرمایش ایشان پیامبر،ائمه معصومین، حضرت امام و تمام شهدا همه بسیجی بودند و اکنون بسیجی بودن یکی از افتخارات ما است.

 

وی اظهار داشت: آینده مطمئنا دارای فرصت هایی است همانگونه که بدون شک دارای تهدیداتی نیز هست بنابراین یک بسیجی همیشه باید در برابر فرصت ها آماده به خدمت باشد و در برابر تهدیدات در وسط میدان باشد .

 

رئیس بسیج جامعه ی زنان در ادامه به برنامه های هفته ی بسیج توسط بسیج جامعه ی زنان اشاره کرد و ادامه داد: غبار روبی از قبور شهدای گمنام و دیدار با  خانواده ی تنها شهیده ی استان کرمان طاهره ی اشرف گنجویی دوم آذرماه، نشست مودت با پیشکسوتان بسیج و بازنشستگان، مسابقه ی بزرگ کتابخوانی کتاب  فرهنگ برهنگی و برهنگی فرهنگ در هشتم آذرماه در حسینیه ی ثارالله،دیدار با خانواده های محترم شهدا در روزهای متعدد هفته ی بسیج، برگزاری کلاس ها آئین همسرداری در تمامی حوزه ها و پایگاه های مقاومت از جمله برنامه های هفته ی بسیج خواهد بود.

ارسال نظرات