فرمانده ناحیه مقاومت سپاه فهرج گفت: به‌مناسبت هفته بسیج یک گروه جهادی متشکل از بسیجیان این شهرستان برای خدمات‌رسانی به روستای چاه‌ریگان از توابع بخش نگین کویر این شهرستان اعزام شد.
کد خبر: ۸۹۵۱۵۴۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،   ایوب سنجری امروز اظهار داشت: به‌مناسبت هفته بسیج یک گروه جهادی متشکل از بسیجیان این شهرستان برای خدمات‌رسانی به روستای چاه‌ریگان از توابع بخش نگین کویر این شهرستان اعزام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان فهرج اظهار کرد: بسجیان این شهرستان در نخستین روز از هفته بسیج با حضور در گلزار شهدای این شهرستان  با قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل از مقام شامخ شهدا تجلیل کردند و قبور مطهر شهدا غبارروبی و عطرافشانی شد.

سنجری افزود: همایش بزرگ خانوادگی در شهرستان فهرج در سوم آذر از میدان ولایت تا گلزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان و عشایر خبر داد و گفت: همایش بزرگ بسیجیان و عشایر و گردان‌های بیت‌المقدس، عاشورا و الزهرا همزمان با روز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در فهرج برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان فهرج از برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری به‌مناسبت هفته بسیج خبر داد و افزود: مسابقات اذان، حفظ قرآن و تجوید با حضور ۶۰ شرکت کننده برگزار شد که  از نفرات برتر این مسابقات تجلیل می‌شود.

سنجری همچنین برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده معظم شهدا و برگزاری کارگاه سبک زندگی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان فهرج برشمرد.

ارسال نظرات